Dietou na body. Ericsson prozradil, v čem tkví jeho zlepšení

Marcus Ericsson si v Bahrajnu dojel pro první body od roku 2015. Prozradil, že jedním z důvodů je i jeho dieta.
Dietou na body. Ericsson prozradil, v čem tkví jeho zlepšení

Švédský závodník patří v paddocku mezi ty největší a nejtěžší. Hmotnost jezdce je samozřejmě důležitá, protože každý kilogram nad minimální hmotnost je znát v čase na kolo. Od příštího roku dojde k rozdělení hmotnosti auta a jezdce. U hmotnosti jezdce bude stanovena hodnota 80 kg. Jezdci s nižší hmotností budou muset rozdíl dorovnat závažím.

„Shodil jsem 5 kilogramů,“ řekl Ericsson. „Znamenalo to žádné sacharidy, žádné dezerty a žádný alkohol. Bylo to těžké, ale stálo to za to a udělalo to velký rozdíl. Deset kilo znamená 3 až 4 desetiny na kolo.“

Ericsson je po zisku prvních bodů pro Sauber optimistou

Ericsson je po zisku prvních bodů pro Sauber optimistou

„Ve své kariéře jsem měl vždy hmotnostní nevýhodu na svého týmového kolegu. Snažíte se to říkat lidem, ale ti to moc neberou v potaz.“

Podle Ericssona mu může Leclerc pomoci ukázat, jaká je jeho skutečná hodnota. „Charles je nejsilnějším týmovým kolegou, jakého jsem kdy měl,“ řekl pro Motorsport.com.

„Vidím to jako mou velkou příležitost ukázat, co dokážu a jak moc jsem se v průběhu let vyvinul jako jezdec.“

„Upřímně si myslím, že je velmi dobrým jezdcem,“ řekl Leclerc o Ericssonovi. „Má špatnou pověst, ale myslím, že si ji nezaslouží. V Melbourne a Bahrajnu byl velmi rychlý. Je těžké ho porazit, ale můžu se od něj hodně naučit.“

Foto: Getty Images / Robert Cianflone

Diskuze (11) Další článek: Riziko při pit stopech musí zůstat, říká šéf Haasu
21. září | Hankook potvrdil, že se účastní výběrového řízení FIA na dodávání pneumatik pro F1.
20. září | Leclerc odjel na okruhu Paula Ricarda s aktuálním vozem Ferrari v rámci testů pro Pirelli 120 kol. Testoval i Bottas s Mercedesem (102 kol).
20. září | Buemi se do F1 nevrátí, zůstává ve formuli E a bude jezdit za Nissan.
19. září | Force India nasadí v Rusku do prvního tréninku Latifiho.