Di Resta se Sennou chtějí, aby FIA upřesnila uvolňování prostoru

Paul di Resta a Bruno Senna apelují na FIA, aby vyjasnila, na jakou stranu mají pomalejší jezdci v rychlých zatáčkách v Suzuce uvolňovat prostor výkonnějším vozům.
Di Resta se Sennou chtějí, aby FIA upřesnila uvolňování prostoru

Paul di Resta by byl rád, aby Mezinárodní automobilová federace příště jezdcům ještě před kvalifikací vysvětlila jak dělat v Suzuce prostor v šikanách.

Skotský pilot v závěrečné šikaně během kvalifikace potkal kolonu pomalých vozů hned několikrát. A podobných incidentů bylo víc. Například držitel pole position Sebastian Vettel dostal napomenutí za zdržení Fernanda Alonsa a Jean-Eric Vergne byl dokonce penalizován za to, že neudělal dostatek místa Brunu Sennovi. "Vzhledem k tomu, co viděli, možná by nás instruovali jinak," věří jezdec Force Indie.

"Mohlo by se říct, že pokud tam máme udělat místo, jakou máme vybrat stranu. Nikde jsem to neviděl tak špatné jako tady, možná je to něco, na co by se FIA a Charlie (Whiting) mohli podívat," uvedl čtvrtý pilot v cíli Velké ceny Singapuru. "Je to nebezpečné, auto, které jede tři sta patnáct kilometrů za hodinu se rychle blíží autu, které jede na jedničku šedesát kilometrů za hodinu. Je potřeba, aby se na to někdo podíval, když děláte místo, najednou můžete být velmi pomalí."

Stejného názoru je i Senna, který zřejmě díky zdržení Vergnem přišel o postup do druhé části kvalifikace. "Minimální rychlost ve 130R je tři sta kilometrů v hodině a když jedete sto padesát kilometrů v hodině, chlap za vámi vás dožene velmi rychle. Nemyslím, že je každý schopen se s tím vyrovnat," upozornil.

Další článek: Alonso s Hamiltonem si z náhlé rychlosti Red Bullu starosti nedělají