Slabší týmy, které postoupí do závěrečné části kvalifikace, stejně téměř nikdo nesleduje, proto by podle Paula di Resty nebylo vhodné jim bránit v šetření pneumatik pro závod.
Letos se stalo zvykem, že když v kvalifikaci postoupí mezi nejlepších deset tým, který nemá šanci bojovat o přední pozice, v poslední desetiminutovce vůbec nevyjede a ušetří pneumatiky, aby si zvýšil šanci na úspěch v závodě. Pirelli však chce tento jev eliminovat a usiluje o změnu pravidel.
"Nakonec stejně nebudete sledovat týmy, jako jsme my Force India, jak se kvalifikují na osmém místě," cituje Paula di Restu Autosport. "Budete sledovat ty, kdo bojují o pole position, ať už je to Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Jenson Button nebo Fernando Alonso."
"Ale když my nevyjedeme (v poslední části kvalifikace), tak pak máme větší šanci s nimi bojovat v závodě, takže nechápu, proč se z toho dělá velká věc."
Di Resta navíc připomněl, že slabší týmy stejně většinou použijí měkčí pneumatiky už v první části, na rozdíl od top týmů, takže když v poslední části nevyjedou, kompenzují tím tuto ztrátu. Obecně slabší týmy musí odkroužit víc kol a víc opotřebit pneumatiky, aby se dostaly do top 10.