De la Rosa věří, že Sauber vyřešil své problémy v pomalých zatáčkách

Největší slabinou monopostu Sauber C29 byly pomalé zatáčky, proto se švýcarský tým s novým technickým ředitelem soustředil právě na tuto oblast. A podle Pedra de la Rosy uspěl.

"Všechny úpravy, které jsme nasazovali od Valencie, měly za cíl řešit pomalé zatáčky. Proto bylo zajímavé sledovat, jaký výkon podáme v Maďarsku," řekl španělský pilot pro Autosport. "V každém případě to pro nás měla být indikace, zda jsme se s úpravami vydali správným nebo špatným směrem."

"Jelikož nemůžeme testovat, je to těžké, ale na voze jsme určitě udělali správné změny. A můžeme říct, že už nejsme konkurenceschopní jen na velmi rychlých okruzích, jako je Silverstone. Rychlé zatáčky pro nás nikdy nebyly problematické. Největší potíže jsme měli v pomalých rychlostech, a Maďarsko je velmi pomalé, jako Monako."

A právě na Hungaroringu vyrovnal Sauber svůj letošní největší zisk, de la Rosa a Kobajaši společně přivezli osm bodů. Španěl je přesvědčený, že negativní vývoj z úvodu sezóny výrazně pomohl zvrátit nový technický ředitel, jenž k týmu přišel z Force Indie.

"James Key znamená pro tým velký rozdíl, ke zlepšení hodně přispěl. Jsem mu za to vděčný," dodal de la Rosa, jenž je o sobě přesvědčený, že teď podává velmi kvalitní jezdecké výkony.

Doporučujeme

Články odjinud