De la Rosa: Týmy se závodními sedačkami kšeftují víc než v minulosti

Pedro de la Rosa si shání místo závodního pilota pro sezónu 2011 a je velmi zklamaný přístupem týmů. Trend prodávání závodních sedaček ve formuli 1 je na vzestupu.
De la Rosa: Týmy se závodními sedačkami kšeftují víc než v minulosti

"Jistě vím, že kdybych měl peníze, stoprocentně bych mohl závodit," posteskl si de la Rosa pro Autosport. "Tak to bylo vždy, ale řekl bych, že příští rok je jeden z nejhorších, jaké jsem kdy viděl, co se týče prodávání závodních míst."

Pro de la Rosu je prioritou formule 1. Ideální by samozřejmě bylo místo závodního pilota, ale akceptoval by i testování, než aby přestoupil do jiné závodní série. V kontaktu je mimo jiné s týmem HRT.

"Abych byl upřímný, tak v tuto chvíli netuším, co budu příští rok dělat," přiznal. "Samozřejmě jednám se všemi, kteří by mohli mít volnou sedačku. Ale nakonec to bude mé rozhodnutí, kam půjdu. V tuto chvíli si nejsem jistý, co bude nejlepší pro moji budoucnost. Velmi to záleží na konkrétních projektech v jednotlivých týmech."

Jelikož je Španěl stále testovacím jezdcem Pirelli, nemusí pospíchat, tato role zvyšuje jeho atraktivitu. Pokud by přesto nesehnal závodní místo a rozhodl by se vrátit na pozici testovače týmu, bylo by to jedině ve Wokingu, kde dlouhodobě působil.

"Co se mě týče, vždy jsem byl člověk McLarenu," uvedl. "Stát se znovu testovacím jezdcem by nemělo smysl u jiného týmu. Myslím, že už bych si to tolik neužíval. Ale jistý si nejsem."

Další článek: Nové motory plánované pro rok 2013 k návratu do F1 BMW nelákají

17:06 | Zandvoort by prý raději letošní závod zrušil a soustředil se na příští rok, než aby se jelo před prázdnými tribunami.
11:18 | Mistr světa z roku 1997 a současný glosátor dění ve světě motorsportu Jacques Villeneuve dnes slaví 49 let.
7. dubna | Tak ne zřejmě ale už určitě..
7. dubna | Formule 1 zřejmě prodlouží "letní přestávku", která běží nyní (uzavření továren) z 21 dnů za 35 dnů.