De la Rosa se obává, že se HRT nekvalifikuje do závodu

Allordex  |  17. 11. 2012 18:48

Pozrite sa do minulosti F1, ake týmy štartovali: Forti Corse, Larouse, March, Minardi, Lambo, Dallara, Fondmetal, BMS(myslim sa volali), Arrows... Tie týmy strácali rovnako 5 sekúnd na kolo a NIKTO sa nesťažoval, že tam nepatria!!! Len v tedy bol pokope relativne Jordan, Williams, McLaren, Ferrari a Benneton... A ostatny cakali, kym niekto vypadne... A aj to boli len Relativne blizko, kedze tie vozy navzajom obcas delilo v zavode Pol Sekundy na kolo a v kvalifikacii aj Sekunda!!! Takže neviem, čo to tu mladšie ročníky zrejme trepú za nezmysli. HRT je RELEVANTNÝ tým Formule 1 a hotovo. Aj Minardi ci Arrows sa par krat do zavodu nekvalifikovalo a tiez neboli pusteny do zavodu.:-@:-@:-@ Len v tedy ak si spomeniete: PP M schumacher alebo M Hakkinen... za nimi pol sekunda D Hill alebo R Schumacher, potom Frentzen... Tuto uz bola strata 1 sekunda bezne. Za nimi este ich kolegovci(dalsia polsekunda) a potom zrazu Alesi so Sauberom (bezne 2 sekundy na kolo a t som na P10)... 17. Trulli na proste priklad uz strata 3,5 sekundy na kolo... 18 v najlepsom pripade ZONTA na BAR (4 sekundy) a potom Stvorica De la Rosa, Takagi, Badoer, Gene (Arrows a Minardi) (Bezne 5-6,5 sekundy straty). Takže ludia prosím: PRESTANTE TREPAŤ NEZMYSLI!!!

Smokie  |  17. 11. 2012 18:55

Ehmm...aj ked mas pravdu v tom, ze HRT na tom nie je tak zle, tak nezmysly trepes ty.

Tie casove odstupy su uplne mimo realitu. Spominas Zontu, cize napriklad si vezmeme rok 1999. Napriklad Kanadu a tebou spominane pozicie.
PP Schumacher, 2. Hakkinen, za nimi ich kolegovci so stratou 0.1 az 0.4 sekundy. Za nimi ziadna dalsia polsekunda, ale Barrichello so stratou 0.6 na PP a Frentzen s 0.8 na PP.
P10 - 1.5 sekundy na PP
P17 - 2.1 sekundy
P18 - 2.2 sekundy
P21 - 3.5 sekundy
P22 - 4 sekundy

Dajme teraz napr. Belgicko, kde su odstupy najvacsie
P3 - 1 s
P4 - 1 s
P10 - 1.8 s
P17 - 2.8 s
P18 - 3.4 s
P21 - 4.2 s
P22 - 4.2 s

Takze ani v najhorsom moznom scenari ti to nevyslo. Uber na tych casoch. Si dost mimo.

FoxPw  |  17. 11. 2012 18:11

pojede v Q1 na tvrdých a tak mají přeci jenom šanci.

FormulovyFanda  |  17. 11. 2012 16:44

co ctu na bbc, s hrt to vypada extremne spatne. vcera najezdili tak malo, protoze nemaj penize...

Ahurmen  |  17. 11. 2012 16:10

Stejně by dostali vyjímku od FIA

Pebrach  |  17. 11. 2012 16:21

Tak na co pak to pravidlo 107% je?

FormulovyFanda  |  17. 11. 2012 16:26
FormulovyFanda  |  17. 11. 2012 16:26

bylo dulezity driv, kdyz se snazilo kvalifikovat treba 36 aut.

Smokie  |  17. 11. 2012 18:48

Pravidlo 107% je tu asi od roku 2002 alebo 2003.

Smokie  |  17. 11. 2012 18:49

Vtedy neslo na start ziadnych 36 aut. Si o dekadu, dve mimo.

Allordex  |  17. 11. 2012 18:50

Snažilo, ale pustili len TOP 26...

Allordex  |  17. 11. 2012 18:51

A si ZLODEJ PREZIVKY!!!:-@

casstoner27  |  17. 11. 2012 13:42

Ale já to zas beru tak, že ty velké týmy mluví každý rok o tom, že se během sezony zlepší vzdycky o 2 až 3 vteřiny na kolo, takže pokud je ztráta Caterhamu na začátku sezony 3,5s a na konci 3,5s, tak se i oni dokázali zlepšict o ty 2 až 3 vteřiny, to bych řekl, že vůbec není špatné

Adrien Blood  |  17. 11. 2012 13:45

A to se zlepsi s tim ze maji o dobrych 200 milionu dolaru mensi rozpocet

FormulovyFanda  |  17. 11. 2012 13:59

ale oni se musi zlepsit vic. tady je dulezity relativni zlepseni, ne zlepseni obecne.


1 2 3 4