Data jsou působivá, říká o voze pro rok 2017 Wolff

Tak tohle je těžká schíza. 12 komentů za sebou. To zatím dokázal jen Michal

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Tak to souhlasím naprosto...Jak jsem psal dříve, chce urvat první místo v počtu komentářů A opravím tě, tohle snad ani Míša nedokázal

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

pilot f1  |  24. 11. 2016 15:38

no jestli spis ty nemas schizu, ze uz nemas o cem psat

pilot f1  |  24. 11. 2016 00:41

tohle je F1 jenze do toho zadnej klučina nesmí. Nejmene 38 let. To muze fakt jenom par

https://www.youtube.com/watch...

pilot f1  |  24. 11. 2016 00:30

ted v Brazilii podle mého hrubého odhadu bylo % full throtlle, tak 5 Ponevadz ani na rovince se neodvazili dat plnej. A proto to byl luxusni závod...jeden z nejlepších, kde se ukazujiaali kvality pilota..ja nevim, ale není třeba uz to rozebirat.
nebo pokud ma někdo jiny názor, rad si ho poslechnu muzeme to probrat.

pilot f1  |  24. 11. 2016 00:37

a ještě jenomn dodam, ze Brazilie zrovna neoponovala moc velkou rychlosti a divak jenom slintal.. Divak chce videt, jak se pilot pere s autem a ne ze bude mit pretizeni 10 g...to je k smichu ze by to jezdli pak jenom Rambo s Arnoldem

pilot f1  |  23. 11. 2016 23:55

Takze abych odpověděl Wolfovi: tak data pro me budou pusobiva, az uvidim, ze procento plynového pedalu je ještě mnohem nižší, nez tomu byvalo za drivejsi ery. Ponevadz všechno okolo se jenom zdokonaluje, takze klidne by toto % mohlo jit dolu. Pak se muzeme bavit o dovednostech pilota. Pokud mají stejne %, jako za dob TC, tak to jdeme spatnym smerem a muzou jezdit klidne i 400 km/h a nikoho to nebude zajímat.
Tot muj nazor Auto musí být vztekle a agresivni. A musí do nej usedat se slzama na krajicku Musí se ho bat a mit z nej respekt a ne k nemu pristupovat jako k pocitacove hre a nebo dokonce k hracce

pilot f1  |  23. 11. 2016 23:22

jenze problem je ten, ze oni s téma telemetriema delaji hrozne tajnosti kdo si vzpomene, tak onehda Hamilton nekde na Twiteru zverejnil telemetrii a jaky z toho byl poprask

http://f1news.autoroad.cz/technika/42342-mclaren-o-...

pilot f1  |  23. 11. 2016 23:23

nicmene ta hneda, je prave ta ona cara cara plynového pedalu

Hnědou čáru máš na trenkách a ta taky může být od plynů.

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

pilot f1  |  23. 11. 2016 23:30

Nakonec ten clanek konci kraaasnou vetou a to tvrdim i ja porad, ze by měli vytahnout vice info na veřejnost..

Celá věc se nafoukla kvůli tomu, že se to zkrátka nedělá, týmy vše přísně střeží. Možná až zbytečně moc.

Zdroj: http://f1news.autoroad.cz/technika/42342-mclaren-o-...

pilot f1  |  23. 11. 2016 22:29

no ja, jelikož jsem tak trochu inzenyr F1, tak me je všechno jasne. ale existuje, nebo spise mohla by existovat data, která by rekla všechno.
Jako nejlepší voditko jsou data z plynoveho pedalu. Každý okruh ma urcite % full power, coz znamena plny plyn, na podlaze. Mam pocit, ze dokonce nekdy tato informace i byla v prenosech zminena.
Takze pokud chce někdo porovnat drivejsi F1, at uz z TC a nebo bez s dnesni F1, tak at si tyto data nekde sezene. Pokud bude mit % vysoke, je jasne, ze auto je na ovladani jednodusi. Pokud bude naopak % nizke, je jasne, ze ovladani je slozitejsi. Me samotného by tohle zajímalo. Stacilo by sehnat telemetrie z daného roku a dane trate.

pilot f1  |  23. 11. 2016 22:41

doufam, ze dostanu zase -70 palcu

pilot f1  |  23. 11. 2016 23:41

ja vsadim boty, ze když se F1 jezdila s TC (traction control), tak prave toto % vyletlo strasne nahoru. A proto se na to nedalo moc koukat.

pilot f1  |  23. 11. 2016 22:09

no uplne presne nechapu, jakym smerem se to bude vyvyjiet. To ze piloti pojedou zatáčku o 30 km/hrrychleji a bude mit pretizeni místo 2,5 G , 2,7 G, tak to opravdu divak nepozna a skoro ani pilot. A uz vůbec divak nepozna, ze bude vyslednej cas i klidne o5 s rychlejsi...no a co jako?? k cemu to je.
Dlasi věc zadni kridlo jako destabilizujici prvek...no to je pekna hloupost. ABy zase jezdili radsi s odstupem, poněvadž diky bordelu se nebude moc problizit a nicit si gumy. No nevim, ale tohle urcite zadnou podivanou nezlepsi.
Me je preci jedno, jestli leti po rovince 345 a nebo 380, ja to stejne nepoznam...všechno spatne. Tady vůbec nejde o rychlost, ale o techniku a tu my diváci postrádáme a chceme videt.


1 2 3 4