McLaren se stále učí pracovat s přepracovanou spodní částí vozu, kterou poprvé nasadil v Austrálii. Navzdory krátké přestávce hodlá pokročit v této oblasti už v dalším závodě.
"Ano, budeme mít nové díly," potvrdil šéf McLarenu Martin Whitmarsh. "Ale konkurence nebude zahálet. Podíváme se na novou podlahu a nové výfuky, zkusíme vylepšit jejich fungování. Musíme udělat pár pokusů, které jsme ještě přesně nedefinovali, ale v pátek v Číně něco uděláme."
McLaren si přivezl jistá vylepšení podlahy už do Malajsie, ale raději zůstal konzervativní. "Některé díly jsme použili (už v Sepangu), ale když se soustředíte na vítězství v závodě a zároveň vyvíjíte auto, vždy dochází ke konfliktům," vysvětloval Whitmarsh. "Řekli jsme si, že máme celkem slušný komplet, který už odjel alespoň jeden závod, takže bychom se ho měli držet a víc pracovat s podlahou v Číně, abychom snad dosáhli dalšího pokroku."
Tým z Wokingu má na čem stavět, Red Bullu byl v posledním závodě blíž než v první Grand Prix. "Je povzbudivé, že je naše rychlost stále velmi dobrá," hodnotil Lewis Hamilton. "Jenson odjel fantastický závod a v posledních kolech dokázal zmenšit ztrátu na Sebastiana. Myslím, že máme rychlost na to, abychom mohli s Red Bullem bojovat i příští víkend. V obou závodech jsme viděli, že Red Bull nedokázal naplno využít svůj potenciál. Takže je důležité, abychom je drželi pod tlakem, aby si nemohli dovolit žádné chyby."
Po GP Malajsie se Hamilton stal nejvěrnějším jezdcem v historii formule 1 mezi těmi, kdo během své kariéry jezdili jen pro jeden tým. V barvách McLarenu už odjel 73 závodů, čímž překonal rekord Jima Clarka 72 závodů u Lotusu.
Jenson Button se díky výsledku z Malajsie vyhoupl na druhé místo šampionátu jezdců a chce tímto způsobem samozřejmě pokračovat. "Po dvou umístěních našeho týmu na stupních vítězů doufáme nejen v pokračování v těchto výsledcích, ale také v jejich zlepšení," uvedl. "Netajíme se touhou bojovat s Red Bullem a dobře víme, že silnější konkurence jim zkomplikuje snahu mít hladký a ničím nerušený víkend. Malajsie podle očekávání ukázala, že je konkurence na čele startovního pole velmi tvrdá a že jsou tu minimálně čtyři týmy, které můžou příští víkend očekávat boj o stupně vítězů."