Daleko za očekáváním, hodnotí závod ve Španělsku šéf Ferrari Binotto

Binotto a Vettel jsou dobrá dvojka. Možná by spolu měli jít do Mercedesu, pak by se to na čele krásně vyrovnalo

Kimi: "Mistrovství konstruktorů pro mě nic neznamená."

už ví Binotto kdo je u týmu jednička a kdo dvojka? Nebo mu to ještě nikdo neřekl? Při závodě je už trochu pozdě, o tom rozhodovat. Na rovinkách jim to prej jede. Už aby se jela VC na letišti, kua... Už léta koukám na F1 a je tam pořád hodně zatáček, hodně. Někdy je to samá zatáčka. Některý věty by ten trouba říkat vůbec neměl

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

Pepino60  |  13. 05. 2019 10:20

Binotto: ,,Víme, že máme co dělat a že se musíme zlepšit..." Tak zaprvé: tahle věta je už ohraná a ví to každý dement. To nemusí troubit do světa. Raději ať řeknou, jak to chtějí řešit. Ale to ono neřeknou, protože to nevědí. Zadruhé: zcela zbytečně si vypotřebovali nový motor. Ke konci sezóny se jim to může vymstít. Na to nemusím být inženýr, abych věděl, že nasazením výkonějšího motoru nic nezískám pokud mám problém s přenosem toho výkonu na asfalt. Zatřetí: musím opět zmínit to, že vlastně letošní pneumatiky jsou ty na kterých se jelo loni ve Španělsku, Anglii a Francii a které perfektně sedly Mercedesu na rozdíl od ostatních týmů. Omlouvá to částečně jen fakt, že týmy věděly o změně a měly celou zimu na to přizpůsobit jim své auto. Začtvrté: někdo tady napsal, že Ferrari už deset let neudělalo konkurenceschopné auto. S tím nemůžu souhlasit. Na začátku hybridní éry měl Mercedes obrovskou výhodu a to cca šestiletý náskok ve vývoji hybridní pohonné jednotky. Ostatní výrobci šli v podstatě do neznáma a přesto se Ferrari podařilo Mercedes dohnat. Troufám si říct, že loni byli na úrovni Mercedesu možná i o kousíček před nimi. Celou sezónu spackal především Vettel no a startégové týmu nezůstali moc pozadu. Zapáté: Všechno má jednoho společného jmenovatele a tím je neschopnost Binotta ve vedení týmu. Už loni se proslýchalo, že personální válka uvnitř týmu bude mít negativní vliv na další jeho fungování a ono už se to projevuje. Podle mně by se neměli hádat o koryta, ale pořádně máknout. Jedině to jim může ještě zachránit reputaci.

Pepino lépe bych to nepsal. A co se týče Hondy a RB, ti už pomalu i díky dobrým strategiím Ferrari předstihli. Od McLarenu bylo chybou Hondu opustit. Myslím si, že Mercedes by měl začít považovat RB s Hondou za vážnějšího soupeře než součastné Ferrari. Opakuje se scénář už několika předchozích sezón. S průběhem sezóny Ferrari postupně ztrácí a RB se zlepšuje. Mercedes jako už tradičně si jede svůj šampionát o titul.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 05. 2019 11:36

já už říkám 10 let, že ten tým pod italským managementem nikdy fungovat nebude. A je úplně jedno, který špageťák tomu bude šéfovat, klidně jich můžou v vystřídat dalších 10. Pokud se neobjeví nějaká náhrada "velké trojky" Todt-Brawn-Byrne, tak to bude vypadat pořád jako teď.

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

A jinak neco pro odlehceni. Nedavno se tu nekdo smal Markovym slovum " Na Ferrari za sebou se jiz nedivame" Po puli sezony uvidime, kdo mel lepsi volbu aero konceptu.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

No já se nesmál i když občas ty jejich velkohubé kecy k smíchu jsou . RB aero umí to asi zpochybní málokdo , ale koho by napadlo že s proklínanou Hondou budou Ferrari rovnocenným soupeřem respektivě budou u Ferrari s takovou rádi když je RB "nepojezdí". Co se týká Binotta je šéf týmu , chtěl to má to , tu zodpovědnost za tým mu nikdo neodpáře. Zdaleka totiž nejde jen o aero což velký problem jistě je , ale těch chyb je tam mnohem víc a ty to jistě víš.

Proklinana Honda? Kdo rikal? Tym co odpiskal sezonu 2018 a vyvijel auto pro rok 2019 a dnes neudelal oproti lonsku pokrok? Dnes bych se nebal rici, ze na spojeni McL-Honda doplatila vice Honda, protoze byla zdrzena o 2 roky ve vyvoji. Jak se ukazuje McL na Hondu moc nedoplatil, proste neumi a neumel. V roce 2016 udelali s Hondou 76 bodu. Kolik udelali loni? Kolik udelaji letos? S Hondou je to opakovana lez se pomalu pro nektere stala pravdou Jo a Binotto ma zodpovednost, o tom zadna, ale je otazka jestli by nekdo na jeho miste mohl udelat vice. Rekl bych ze ne. Binottovi se muze vycitat akorat podelani strategii a tym. rezie, ale s autem toho sam asi moc neudela

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 05. 2019 10:43

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Kdo říkal ? Jako bys nevěděl Faktem je že Hondě chyběl od začátku jak výkon tak spolehlivost . Když McLaren poslal Hondu k šípku viděl jsem to jako obrovskou chybu (nehledě na to že se Honda zlepšila) zbavit se továrního motoru který dostávali zadáčo a ještě jim částečně platili toho "ambasadora" který se za to Hondě po Alonsovsku odměnil Možná moc nechybělo a nebýt TR asi by se stala Honda ve F1 minulostí . Od začátku jsem tvrdil že po TR sáhne po Hondě i RB - nemýlil jsem se a taky že se jim to vyplatí - nejen finančně.

2015 souhlas. 2016 nesouhlas, pac by nemohli ziskat 76 bodu. A nebudeme si nalhavat ze to bylo bomba autem, kdyz vsichni vime jako meli a maji stale schopnosti postavit skvele auto. 2017 souhlas prvni polovina roku, druha uz byla jinak a prichazeli aktualizace, ktere McL nechtel nasadit. Proste uvrtani do maleho motoru Hondu zbrzdilo a McL to dostalo do problemu se spolehlivosti v roce 2015 a 2017. Kazdy sveho stesti strujcem. McL svym spatnym pristupem ztratil zbytecne 2 roky vyvoje a Honda taktez.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Tak furt bych Ferrari nezatracoval, ve Španělsku obzvláště trpěli kvůli svému konceptu aera, v Monaku to bude nejspíše totéž. Pak ale přijdou o něco lepší okruhy. A jak jsme viděli v Baku, tam jsou prostě před Red Bullem. Takže prohlášení, že RB nebere Ferrari jako soupeře jsou opravdu zcestné. Asi tak zcestné jako těch (minimálně) 5 vítězství v sezóně.

Tak tech 5 vitezstvi je asi zcestnych nejen pro RB, ale rovnez pro Ferrko. Prijdou vhodnejsi okruhy, ale je otazka jak si s tim poradi Mercedes a pocitam ze uplne stejne. U RB bude zalezet, jestli odstrani stale trvajici problemy a zabere Honda. Pokud to klapne, tak pocitam, ze v druhe puli sezony po SPA, Monze bude Ferrko za RB trvale. Pak se ukaze, jestli bude mit v druhe puli RB na vitezstvi, ale v prvni polovine sezony asi bohuzel

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Tak jako předpokládáš, že se zlepší o dost více RB (potažmo Honda). Což je docela takové jednostranné. Ti lidi v Maranellu taky nebudou sedět s rukama založenýma a nejspíše se z toho, co mají (byť je ten koncept špatný) budou snažit vytřískat maximum. Pokud můžu odhadovat, tak Max na konci sezóny skončí nejlépe 4 (a to ještě se štěstím). To, kde skončí RB v PK je, vzhledem k tomu, že body zajíždí defacto jen jeden jezdec, asi předem dané.

To vetsi zlepseni prisuzuji u RB jejich konceptu, shodnemu s Mercedesem. Pocitam, ze tam bude vice prostoru pro rozvoj a vetsi zisky nez u konceptu Ferrka, na coz se uz narazelo pred sezonou. Nerikam, ze Ferrko bude sedet, ale v Barce se neukazali jako nekdo, kdo prinesl neco, z ceho by mel M a RB padnou na zadek. Honda ma dlouhodobe nejrychlejsi tempo vyvoje, o tom se snad nebudem dohadovat. Nerikam, ze je hned dotahnou, ale stahnou ztratu mozna na polovinu, pripadne se mluvi o tom, ze makaji na kvali modu, co maji u M a F. Je videt, ze RB je v zavodech o dost lepsi nez ve kvalde a pritom ztratil ty vyhodu s praci s pneu co mel minule roky. Pokud se dostane RB autem tam kde byl drive tak Ferrko se svym, dle meho spatne zvolenym konceptem, nebude stihat. Ten koncept se da hodnotit i dle toho, ze M a RB maji stejny a jsou rychlejsi, resp. kdyby mel RB motor na urovni Ferrka. Zbytek sveta s konceptem Ferrka dela jen krovi v zavode. Mergl je letos bomba, a rekl bych nejvetsi za posledni roky. Pro RB fakt vyzva, hlavne pro pristi rok

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Jako jasné, já s tebou souhlasím. Jen si úplně nemyslím, že jakmile přijdou rychlý tratě tak bude RB schopen držet krok a imho si Ferrari to 2. místo v PK a 3. (případně i 4.) místo v PJ udrží. A s tím, že tedy nejspíše už v Maranellu pro vůz pro příští rok počítají s konceptem RB/Mercedesu, bych je pro další sezónu určitě nepodceňoval. V té letošní je to prostě slepá ulička, neřekl bych ale, jak jsem zmínil již výše, že si to druhé místo nechají utéct.


1 2 3 4

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

12:29 | Charles Leclerc dostal pokutu 300 euro. O 2,8 km/h překročil maximální povolenou rychlost v boxech.
22. května | Hamilton se kvůli smrti Laudy nezúčastní tiskové konference. Nahradí ho Bottas.

GP Monaka 2019

Čtvrtek 23. května 2019
1. trénink Hamilton (1:12.106)
2. trénink Hamilton (1:11.118)
Sobota 25. května 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 26. května 2019
Závod 15.10