Čtenářská anketa F1sports má své vítěze

V závěru sezóny uspořádal F1sports anketu, v níž se zajímal o názory čtenářů na různé aspekty letošního šampionátu. Nyní přichází vyhodnocení otázky o nejvýznamnějším momentu roku oceněnou PC hrou F1 2010.
Čtenářská anketa F1sports má své vítěze

Na úvod bychom rádi poděkovali všem čtenářům, kteří se ankety F1sports zúčastnili. Její vyhodnocení proběhne ve dvou částech. Ta první dnes odpoví na otázku, jaké momenty byly podle Vás letos nejvýznamnější, ta druhá, která přijde na řadu později, oznámí ostatní výsledky včetně nejlepšího jezdce a týmu.

Otázku o nejvýznamnějším momentu roku jsme spojili se soutěží o počítačovou hru F1 2010, kterou získají autoři osmi nejoriginálnějších příspěvků. V hodnocení odpovědí jsme se snažili o co největší objektivitu, takže každý redaktor sám za sebe obodoval ty nejlepší příspěvky podle svého uvážení a pak jsme body sečetli.

A tady je osm nejoriginálnějších odpovědí na otázku o nejvýznamnějším momentu sezóny 2010 podle hodnocení redakce F1sports:

P. Odpověď Body
1 Letos se potvrdilo to, co Adrien Newey dlouhá léta skrýval. On je jediný potomek Chucka Norise, protože dostat jednoho egem nasáklého australana a jednoho chlapce, kterého RedBull rozmazlovával a kojil snad už od narození tam, kde by nikdo plechovku limonády nečekal, je úkol hodný Norisovských genů. 33
2 Z mého pohledu to bylo nasazení Mercedesu SLS gullwing jako Safety car, protože dřív si člověk říkal: „Chtěl bych jednou sedět ve formuli" , ale teď si v klidu může říkat:„Chtěl bych sedět v Safety caru".  27
3 Nejvyznamnějším, respektive nejzásadnějším, momentem této sezóny je podle mě potvrzení toho, že Bernie Ecclestone ještě zdaleka neplánuje odchod do důchodu. Zda-li je to pro Formuli 1 zpráva dobrá nebo ne, je na posouzení každého. Nicméně se musíme začít "bát", že k věčnému slunci (a Elvisovi), se pomalu začína řadit i Bernie... 20
4 Když 4 letá dcera vzdala záměr napsat Ježíškovi o tu formuli s červeným býkem, kterou bych jí stylově (díky jménu Bejček) vozil do školky. Oddechl jsem si jen do chvíle než prohlásila, že si býka namaluje na naše auto sama. Růžového. :-)  19
5 Nejvýznamější momenty mám dva. Ten první byl když jsem já, jako fanoušek Ferrari a odpůrce Alonsa, naproti tomu moje žena milovnice Alonsa a fanatický odpůrce Ferrari, usedli do jednoho monopostu a obojí se ukázalo jako pro sebe stvořené. A druhý moment, když se pánové dohodly na změně bodování, snad už zapoměli na medaile a díky tomu nám připravili závěr sezóny jako bič. Po dlouhé době je mi líto že tento ročník končí. Hlavně ať do toho nevrtají a když už, tak ať se vrátí tankování. Jinak se se mnou manželka rozvede kvůli Berniemu. To bych ho přejel svojí Fábkou 18
6 Poslední závod sezony, kdyz Alonso dostal po vyjezdu z boxu spionazni ukol - okopírovat zadní křídlo Petrovova Renaultu, bohuzel mu to trvalo celý závod a prisel o titul :D 18
7 Karun Chandhok si nechal udělat z jednoho obočí dvě :-D 16
8 Býčí zápasy v Istanbulu. Toreador Vettel, zápich Red Bullu Webbera 15

Autoři všech výše uvedených příspěvků získávají hru F1 2010, pro její doručení je kontaktujeme na e-mail, který uvedli při registraci.

Pokud bychom měli celkově vyhodnotit odpovědi na otázku o nejvýznamnějším momentu roku, nejčastěji opakujícím se tématem byla týmová režie. A to ve "vydařeném" podání týmu Ferrari v Německu i v nevydařeném podání týmu Red Bull v Turecku.

Originálních odpovědí jsme ale dostali celou řadu, a proto zde uvádíme některé další zajímavé, i když na ně bohužel už žádná cena nezbyla.

  • "Alonso na horské dráze ve Ferrariworldu a jeho"nadšený výraz" při rozjezdu."

  • "Nejzajímavější asi je, to že jsem si udělal závodní dráhu z naší D1čky aby stihl VC Brazílie a k mýmu neštěstí mě zastavili policajti v Passatu. Tak jsem jim zaplatil 4.000,-. Dobře mi tak, nemám jezdit jak prase, ale formule jsou formule."

  • "Pokud se zítra nestane Vettel nebo Webber mistrem světa, měl by být tým Red Bull vyučován na vysokých školách jako odstrašující případ pro týmovou práci. Za Schumachera s takovým autem nebylo už v červenci o čem bojovat!"

  • "Webberova výhra ve Velké Británii a jeho hláška po závodě do team radio"

  • "použití TR v Německu a poté tiskovka závodních jezdců na téže GP.tam mi připdal ve svém projevu "viník" jako anděl a chudák Massa jako proviněný"

  • "Nejvýznamnější moment byl start závodu Abú Zabí. Mimo dráhu narozeninový dárek Vettela Beriemu Ecclestonovi, ale pro mě nejvíc, když se v sobotu a v neděli sejdeme celá rodina (což se stává už jen snad na Vánoce)u tv a fandíme společně svým oblíbencům."

  • "VC Japonska-Kamuj Kobajaši si dělal se soupeři před ním co chtěl,i když dojel na 7.místě,on udělal tento závod,dokázal předjíždět i s tím,v čem jel,úplně mě dostal"

  • "Nesrozumitelný pokyn z depa Massovi při VC Německa, který ho tak zmátl, že ho Alonso předjel."

  • "Nejvýznamnější momenty asi byly, když si jezdci formulí museli sami hasit svá auta, jelikož pořadatelé byli mírně zaskočeni."

  • "Nejvýznamnější moment roku začal startem velké ceny Austrálie a skončil projetím posledního vozu ve VC Abu Dhabi. Mimo dráhu to byla určitě populární soutěž závodu lodiček místo kvalifikace :-))"

  • "asi Korea... tak jsem se na ni tesil, az jsem na ni zapomnel:)"

  • "Najlepším okamihom bolo podľa mňa začiatok VC Korei. Keď na trať vyšli ľudia s metlami a snažili sa tým odstraniť vodu bolo skvelé. Hneď som si spomenula robotníkov, ktorí robili u nás v meste, kde voda stojí asi tak ako na trati."

  • "Hamiltonova odpověď na stav trati v Koreji. Jeho slova "Track is OK, let's race" přesně vystihují jeho nadšení ze závodění, jeho srdce plné benzinu a adrenalinu. Proto ho mají miliony fanoušků rádi."

  • "Alonso vs. Massa při VC Německa Jak Alonso již před předjížděcím manévrem řekl "to je směšné", tak to opravdu směšné bylo.. :-)"

  • "Rozhodnutí o výběru pneumatik Pirelli, pro příští sezónu. Vám, že to není originální, ale co nadělám, nejde mi to :)"
Diskuze (53) Další článek: McLaren se zelená, snižování emisí bere nejvážněji ze všech týmů
21:17 | Vypadá to, že Arrivabene x Binotto zatím 1:0. Binotto podle italských médií nedorazil do Austinu.
18:43 | TOP 5 jezdců v historii F1 podle Alonsa: Schumacher, Prost, Fangio, Senna a Hamilton.
15:20 | Potvrzeno... Schumacher i Ticktum se zúčastní prestižního závodu F3 v Macou... přesně za měsíc.
13:16 | Potvrzen harmonogram testů. Pojede se opět v Katalánsku a to od 18. do 21. února a od 26. února do 1. března.

GP USA 2018

Pátek 19. října 2018
1. trénink 17.00–18.30
2. trénink 21.00–22.30
Sobota 20. října 2018
3. trénink 20.00–21.00
Kvalifikace 23.00–00.00
Neděle 21. října 2018
Závod 20.10