Coulthard: Nehoda byla pro Red Bull skvělu reklamou

Bývalý pilot formule 1 David Coulthard nahlas vyslovil to, co si většina jiných jen myslí: nehodou v Turecku získal Red Bull obrovskou publicitu.

Od 40. kola Velké ceny Turecka, ve kterém vzájemně kolidovali Mark Webber a Sebastian Vettel, když jeli na prvních dvou místech, se i v celoplošných a neodborných médiích nemluví a nepíše o ničem jiném.

Ve smyslu 'všechno zlé je pro něco dobré' Coulthard řekl: "Z marketingového pohledu to bylo perfektní. Celý svět píše o Red Bullu."

Současný komentátor britské televize BBC ale odmítl označit viníka nehody. Řekl pouze:

"Nařídit jezdci, aby zpomalil, to je jako dát dítěti zmrzlinu a zakázat mu ji olíznout."

Red Bull směrem k veřejnosti celou záležitost uzavřel ve čtvrtek. Dá se ale tušit, že v dějišti dalšího závodu, v kanadském Montrealu, se na toto téma bude ještě hovořit. Tentokrát už ale bude Red Bull ve svých vyjádřeních sjednocen.

Doporučujeme

Články odjinud