Coulthard: motory musí být jako ženy, bolí z nich uši, ale máte je rádi

David Coulthard říká, že piloti nejsou v nových vozech šťastní, protože jim chybí zážitek z jízdy i zvuk motorů.
Coulthard: motory musí být jako ženy, bolí z nich uši, ale máte je rádi

Asi nejhlasitějším kritikem současných vozů je Sebastian Vettel, který před GP Malajsie v souvislosti se zvukem motorů sáhl i k poněkud peprnějším výrazům.

Mercedes se sice po GP Španělska pokoušel zvuk uměle vylepšit pomoci „megafonu“, ale nikam to nevedlo a další podobná řešení jsou ve hvězdách.

Video: Los Minidrivers a motory V8, V6 a Hamiltonova vuvuzela

Video: Los Minidrivers a motory V8, V6 a Hamiltonova vuvuzela

Coulthard se domnívá, že se současnými vozy a motory V6 není spokojen téměř nikdo na startovním roštu, jen se o tom prostě nahlas nemluví.

„Společnosti zapojené do formule 1 jsou spokojené, protože mají odůvodnění svých investic, což naprosto chápu. Jezdci si ale vozy v letošním roce neužívají. Nico a Lewis jsou možná o něco spokojenější, protože mají lepší balík. Ale pokud si i s nimi promluvíte v soukromí, tak vám poví, že zážitek při jízdě není tak dokonalý, jako byl předtím“, říká Coulthard v rozhovoru pro AOL Cars.

„Součástí závodů F1 bylo vždy i to, že když jste přišli na trať, nadchla vás zvuková kulisa. Je to neuvěřitelné, že máme rádi věci, ze kterých nás bolí uši. Když žena hodně mluví, tak nás z toho bolí uši a nelíbí se nám to.

Jenomže při závodech nebo poslechu hudby je to o zvuku a zážitku. Slyšel jsem, že návštěvnost v Monaku letos klesla o dvacet procent. Vůči fanouškům máme jistou zodpovědnost a fanoušci vědí, co chtějí“, dodává Coulthard

Zvuk formulí se měnit zřejmě nebude (+Anketa)

Zvuk formulí se měnit zřejmě nebude (+Anketa)

Diskuze (10) Další článek: Vergne: Nebezpečí je kořením GP Kanady
17. července | Antonio Giovinazzi nahradí v prvním tréninku Ericssona.
17. července | Mallya chce, aby u týmu zůstali Ocon a Pérez.
17. července | odkaz
17. července | Před třemi lety zemřel Jules Bianchi.

GP Německa 2018

Pátek 20. července 2018
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 21. července 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. července 2018
Závod 15.10