Co už jezdci neuslyší? Je toho hodně

Jezdci už od Singapuru nebudou moci dostávat prostřednictvím rádia informace, které by mohly zlepšit jejich výkon nebo výkon vozu. To je docela dost obecná definice. Co konkrétně tedy jezdci jeho inženýr nebude moci říct?
Co už jezdci neuslyší? Je toho hodně

Charlie Whiting poskytl rozhovor pro Auto Motor und Sport. Přinášíme souhrn toho klíčového:

  • Pokud jezdci nařízení poruší, bude na sportovních komisařích, jak s nimi naloží. Spíše to bude ale záležitost peněžního trestu.
  • Opatření se týká celého víkendu.
  • Jezdec nesmí být varován, aby šetřil palivo. Údaj má prý na volantu jako v „klasickém autě“.
  • Jezdce nelze instruovat v oblasti nastavení motoru, palivové směsi nebo ERSu.
  • Žádné informace v průběhu zahřívacího kola (ve smyslu zahřej pneumatiky, brzdy,...). 
  • Týmové režie ve stylu: Daniel je rychlejší než ty, má jinou strategii apod. jsou povoleny.
  • Informace o provozu na trati jsou povoleny. 
  • Informace o zastávce v boxech je povolena. 
Diskuze (31) Další článek: Pirelli představilo výběr pneumatik pro Suzuku a Soči
23:58 | Podle webu RACER bude Nico Hülkenberg v pondělí na okruhu Barber testovat vůz McLarenu pro IndyCar.
18. října | Fernando Alonso zdá se pojede v USA se designem helmy, kterým chce podpořit sopečnou erupcí zasažený ostrov La Palma. Více uveřejní ve čtvrtek.
18. října | Bývalý šéf motorářů Renaultu Remi Taffin našel novou práci. Bude technickým ředitelem společnosti ORECA, který působí ve vytrvalostních závodech.

GP USA 2021

Pátek 22. října 2021
1. trénink 18.30–19.30
2. trénink 22.00–23.00
Sobota 23. října 2021
3. trénink 20.00–21.00
Kvalifikace 23.00–00.00
Neděle 24. října 2021
Závod 21.00