Velký balík úprav a vlastnosti městské trati ve Valencii znamenají pro Renault velkou příležitost. Francouzi ji chtějí využít k dalšímu umístění na stupních vítězů, zajistit ho má Robert Kubica.
"Naším cílem musí být pódium a myslím, že díky našim úpravám je to reálný cíl, pokud budou fungovat tak, jak si myslíme," řekl šéfinženýr týmu Alan Permane. "V Kanadě jsme byli velmi, velmi blízko. OK, závod jsme neměli nejlepší, ale v kvalifikaci to bylo velmi, velmi vyrovnané."
"Měli bychom být před Ferrari. Oni budou také mít úpravy, ale když se podíváme na Turecko, což je ´normálnější´ okruh než Kanada, přičemž pneumatiky se tam chovaly běžným způsobem, byli jsme s přehledem před nimi. Takový je náš cíl, dostat oba vozy do první desítky a Roberta na pódium."
Úpravy, které Renault pro Grand Prix Evropy připravuje, se týkají především aerodynamiky. "Je to nové přední přítlačné křídlo. Naše úpravy předního křídla fungují velmi dobře, aerodynamický tunel funguje v této oblasti dobře," vysvětloval Permane. "Ale také budeme mít novou podlahu. Novou podlahu jsme neměli dva nebo tři závody, takže to budou větší úpravy než obvykle, větší než v posledním závodě. Věříme, že díky nim zrychlíme."
Mezitím se v zákulisí spekuluje, kdo všechno bude příští rok kupovat od Renaultu motory. Podle francouzského listu AutoHebdo by mohlo s francouzským agregátem jezdit v sezóně 2011 až osm vozů. Kromě Renaultu a Red Bullu také Williams a Lotus nebo případný vítěz výběrového řízení na 13. tým ART GP.