Téměř po dvou letech nedojel do cíle ani jeden vůz Red Bull. Vettel odstoupil po poruše alternátoru, Webberovi odešly zadní pneumatiky. Oba se do odstoupení drželi na bodovaných místech.
U Red Bullu vládne po Velké ceně Itálie zklamání. Ani jeden z jeho jezdců v Monze nedojel do cíle. To se stalo naposledy ve Velké ceně Koreje roku 2010.
Sebastian Vettel byl nejdříve penalizován po kontaktu s Fernandem Alonsem, přesto se stále držel na bodech. Problém, který šest kol před cílem vedl k odstoupení, prý zaznamenal zhruba 300 metrů předtím, než vůz odstavil. "Byl to problém s alternátorem, stejný jsme měli včera ráno. Co se týče incidentu, který vedl k penalizaci, stalo se a bylo takto rozhodnuto, není co k tomu říct," hodnotil smířlivě Němec. "Dnes jsme ztratili nějaké body, ale udělali jsme, co jsme mohli. Mohli jste vidět, že jsme nebyli tak rychlí jako vítězové. Na dalších okruzích není tolik dlouhých rovinek, takže tam můžeme zabojovat."
Mark Webber se po celý závod pohyboval na hranici první a druhé desítky, ale ke konci mu rapidně odcházely zadní pneumatiky. "Jel jsem celkem tvrdě. Nico se blížil na čerstvých pneumatikách, tak jsem přidal, abych získal co nejvíce bodů. Možná jsem neměl tak tlačit, ale zkusil jsem to. Zadní pneumatiky zcela odešly, tak jsem v Ascariho šikaně dostal hodiny. Dokázal jsem se vyhnout zdi, ale pneumatiky byly tak poškozené, že jsem se bál, abych nezničil auto," vysvětloval příčiny svého odstoupení z jedenapadesátého kola a přiznal, že při rychlosti 330 km/h díky vibracím téměř neviděl na trať.
Šéf týmu Christian Horner zdůraznil, že je třeba zajistit, aby se stejná závada, která tým stála i výhru ve Valencii, znovu neopakovala. Cyril Dumont z Renaultu dodal, že po včerejší Vettelově závadě došlo k výměně alternátoru. Přestože nový kus prošel všemi potřebnými testy, došlo k jeho přehřátí. "Musíme se týmu Red Bull Racing omluvit. Nemáme jinou možnost než dát před Singapurem vše do pořádku," uvedl.