Christian Horner novou aféru vyvolávat nehodlá

Nemůžu už tomu fakt uvěřit. Mám pocit, že všichni jsou v F1 jen uplakánci. Loni difuzory. A všichni brečeli že je to nelegální. Ale bylo to jen kuli tomu, že na to nepřišli oni, že nejsou tak chytří a neuměli to vyvinout sami. A letos je to zase tady. Chytří inženýři z McLarenu vymysleli něco co od začátku podléhá specifikaci FIA a i tak se dokáží najít teamy, kteří zase začnou brečet, že je to něco na víc, co budou muset okopírovat. NE NEMUSEJÍ TO OKOPÍROVAT!!! Nikdo neví, jestli je to rychlejší a hlavně, Pŕece si můžou najít svoje revolučnjí řešení v rámci pravidel. Hlavně nechápu ten Renaultovskej brej kuli penězům, přitom žádají o (po třetí už?) navýšení výkonu motoru. To by zase mohlo protestovat Ferrari a McLaren, ale drží hubu. Ne Renault ne, ti si budou jen stěžovat. Jinak: Ukázka, že v F1 jsou už jen opravdu 3 konstruktéři, kteří opravdu STAVÍ auto a nekopírují ostatní. Že dokáží vyvinout něco nového a ne furt pokračovat v evoluci toho stávajícího... :( Škoda. Kde sou ty dřívější časy... :( Rád pamatuju na McLarenovské rohy, Hondovské Věže a hlavně, Williamsův kladivoun vepředu... :)

screamingsun  |  13. 03. 2010 00:07

myslim, ze si to trochu nepochopil. neni to o tom, ze jeden tym vyvine revolucni prvek (difuzor, kridlo) a ostatni jsou za hlupaky, ze na to neprisli a breci, jak pises. na myslenku vicedilneho difuzoru prisli uz davno asi vsichni. troufnu si rict, ze predloni vsichni prisli na to, ze jedna cast z dvojdilneho difuzoru se muze prezentovat jako nesouvisejici cast sasi, prestoze dohromady to fungovalo jako vetsi (dvojity) difuzor diponujici vetsim pritlakem. jadro veci je v tom, ze jen tri tymy (vime vsichni ktere) meli tu odvahu (nebo drzost) to prezentovat jako mensi (jednoduchy) difuzor. ostatni tymy toto reseni zavrhly, ponevadz neverily, ze by jim to u fia proslo. jak to nakonec dopadlo, zname. s kridlem mclarenu je to uplne stejny. a stejne jako u difuzoru nejde o to, ze by jejich kridlo bylo primo nelegalni, ale jde proti duchu pravidel, konkretne snizovani aerodynamickeho pritlaku a zakazu pohyblivych aerodynamickych prvku. podle me je problem to, ze f1 je svazana uz tolika omezenima a narizenima (a kazdou sezonu pribyvaji), ze tymy proste hledaji zpusob, jak nesmyslne prisna pravidla obejit. chapu ruzna omezeni z hlediska bezpecnosti, ale je tohle jeste kralovna motorsportu? meli by tu jezdit technologicke klenoty, ale bernie s maxem z toho udelali bizuterii..

r_o_s  |  12. 03. 2010 12:36

Tak já bych řekl, že přítlačné křídla mají v těch rychlostech jakýsi řádný smysl.
A další věc je taková, že pravidla jsou jaksi napsaná a jak víme, tak člověk je vynalézavý tvor a najde skulinky a nebo řešení lepší než někdo jiný. Když někdo příde s revolučním řešením tak není špatný, je právě ten lepší. Minulý rok to byla jedna stáj, dnes je to jiná zase. Uvidíme zda ten boom kolem přítlačeného křídla McLarenu brzy nespalskne, jestli je to opravdu taková výhoda jak se říká.

r_o_s  |  12. 03. 2010 12:36

Tak já bych řekl, že přítlačné křídla mají v těch rychlostech jakýsi řádný smysl.
A další věc je taková, že pravidla jsou jaksi napsaná a jak víme, tak člověk je vynalézavý tvor a najde skulinky a nebo řešení lepší než někdo jiný. Když někdo příde s revolučním řešením tak není špatný, je právě ten lepší. Minulý rok to byla jedna stáj, dnes je to jiná zase. Uvidíme zda ten boom kolem přítlačeného křídla McLarenu brzy nespalskne, jestli je to opravdu taková výhoda jak se říká.

BlazeB  |  12. 03. 2010 11:34

je hlavne neskutecne,jaky je bordel v pravidlech

jirka5 F1  |  12. 03. 2010 11:33

Jak to muže kopírovat. A´t nedopadnou jak Mclaren -Ferrari

qwertz  |  12. 03. 2010 11:15

by mali nechať pre lietadlá. Na aute sú to škaredé obludy.