Chceme se zbavit penalizací na startovním roštu, říká Whiting

A v čem je problém? Prostě zrušte jakékoli šetření komponent v motorech a je to. O tom to je, prostě motor se má prostě zhuntovat domrtě a ne pořád jeden polovinu závodů sezony "záplatovat" a dávat pozor, aby se náhodou neponičil. Určitě není levnou položkou, tomu rozumím (standardizace nějakých dílů by jej asi zlevnila), ale formule nikdy nebyla o šetření.

A když se např. Hondě za sezonu zničí 19 motorů, je to její problém. Však ono by je to donutilo udělat odolnější i bez šetření.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 09. 05. 2018 22:05

Divák F1 od r. 2001 | #26 Daniil "Torpedo" Kvyat | Katherine Legge (2006-dosud - fanda již 12 let) - 2. místo celkově (#86 Acura NSX GT3 - IMSA - GTD)

Michael Schumacher Silenoz  |  09. 05. 2018 15:20

Hosi, ja tomu nerozumim :D
F1 nejmodernejsi, nejnovejsi technologie, zrychleni, brzdeni jak blazen.
A oni chteji aby ty motory vydrzeli pomalu jak 1,9 TDi :D
Jsem pro ekologicke hospodareni a smysleni, ale co FIA predvadi je jako EU a jejich normy (vznikaji na oko systemy start-stop aby se dostali pod limit, ale v beznem provozu je vsemu zcela jinak).
Pokud chteji opravdu EKO, at neletaji pres celou planetu do nejakych prdeli. V Evrope jsou mraky trati, ktery jsou nyni ladem.
Co nocni zavody, kolik stoji energie napajet vsechn ysvetla? Kolik stoji surovin a CO2 vyroba tech svetel, pak tam maji pokud si dobre pamatuji hromadu naftovych generatoru...tohle je eko? Co letadla, se kterymi se dopravuji? Ty asi sezerou 99% toho co vsechny monoposty dohromady.... tak proc to resi, kdyz je problem zcela jinde? Selsky rozum nikde...

O rozum a ekologii vůbec nejde viz třeba spalování oleje které světe div se nikomu nevadí ... Co se týká omezení motorů a komponentů snad mělo jít o snížení nákladů no a jak to snížení dopadlo asi víš . S tím cestováním do tramtárie souhlasím ale nic s tím nenaděláme bo prachy , prachy a v neposlední řadě prachy .

Kimoa  |  09. 05. 2018 23:01

Přiznám se že to mě zaujalo.. Napiš to do FIA

misto penalizaci bych daval petadvacet na holou

Komu ? Výrobcům motorů a převodovek , pilotovi že si je neumí kvalitně vyrobit sám nebo těm kašparům co takové penalizace vymysleli a prosadili ?

r126pkp  |  09. 05. 2018 14:29

Chceme se zbavit penalizací na startovním roštu, říká Whiting. /// To, že chtějí neznamená, že se tak stane a pokud ano, tak vymyslí zase něco jiného a o tom už se nezmiňuje.

Kimoa  |  09. 05. 2018 14:23

K pravidlům f1 se dá říci jen toto.. https://www.youtube.com/watch...

Michael Schumacher ferrarista-Schumi  |  09. 05. 2018 21:47

zvratky zvratky....... jak od tebe tipické

Kimoa  |  09. 05. 2018 14:19

Co k tomu dodat no.. ? Napadá mě je toto trefné.. https://www.youtube.com/watch...

Nadpis vypadal jako ze snad,ale...
Uz si nedelam iluze,zase to domrdaj.sou to proste stary senilni dedci ktery nemaj koule na to dat tomu grady!

chčije a chčije

Wow, to se mi asi zdá! Oni chtějí udělat i něco rozumného

Forza Ferrari !!!

Chtít nebo o změně uvažovat ještě neznamená že to co opravdu zavedou nebude 2 krát tak horší než je to nyní . Jako bys to neznal

Oukej takze resi prevodovky protoze se jim nelibi pentle na rostu. Kolik takovych pentli vuci tem za prekroceni limitu PJ? 1:15? Ale tak muzeme si nadale hrat na to, ze 2, resp 3 soucasti motoru na sezonu je spravny krok, proc ne :D

Fernando Alonso jj284b  |  09. 05. 2018 12:59

jednoduche... za kazde previnenie team dostane menej penazi cez prize money...

A tim potrestas koho? Velke teamy asi moc ne :D

Fernando Alonso jj284b  |  09. 05. 2018 13:29

Prize money po novom su relativne vyrovnane.. plus tu mame financny strop...



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:03 | Albon bude jezdit s číslem 23.
11:42 | Max Verstappen lituje, že si nikdy nezazávodil s Fernandem Alonsem. V době, kdy přišel do F1, měl už Alonso nekonkurenceschopné auto.
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.