Čekají nás rošády v oblasti pohonných jednotek

Renault opět zopakoval, že prioritou číslo jedna je Red Bull. To však není jediná změna, která nás čeká.
Čekají nás rošády v oblasti pohonných jednotek

Už je to zcela oficiální. Red Bull a Renault budou velmi úzce spolupracovat. Dokonce do té míry, že Red Bull lze považovat za tovární tým Renaultu. Úzká spolupráce ano, ale přesto při zachování nezávislosti. Red Bull továrnu ve Viry nekupuje a ani si nebude stavět vlastní pohonné jednotky.

Red Bullu už dříve vadilo, že se Renault chce zavděčit všem svým zákazníkům. To se nyní mění. Toro Rosso a Caterham sice budou dostávat motory i nadále, prioritou Renaultu je ale Red Bull a jeho návrat na vítěznou vlnu.

Ne, na Lotus jsme nezapomněli. Ten by měl odebírat motory od Mercedesu. Finální podpis ale ještě není. Mercedes tak bude dodávat motory Williamsu, Force Indii a zřejmě Lotusu. McLaren se stěhuje k Hondě. 

U Ferrari nemusí být smutní. Kromě Marussie a Sauberu jim od roku 2016 přibude Haas. Dohoda byla podepsána před VC Itálie.

Také Renaultu možná v budoucnu přibude zákazník.  O vstup do F1 usiluje Forza Rossa. Italsky znějící tým je ve skutečnosti z Rumunska a bude mít zájem právě o francouzské agregáty.

To vše jsou přírůstky, ale může se stát, že některý z týmů odpadne. Problémy s penězi mají Marussia, Caterham a Sauber. Problémy majitelů pak trápí Lotus a zřejmě i Force Indii.

Diskuze (1) Další článek: McLarenu se relativně daří alespoň po ekonomické stránce