Caterham, Marussia a HRT se v cíli srovnaly v očekávaném pořadí

Caterham, Marussia a HRT se v cíli srovnaly v očekávaném pořadí

Nejméně spokojeni byli paradoxně u Caterhamu, u Marussie naopak čekali větší ztrátu, HRT si libuje ve spolehlivosti a faktu, že zafungovala strategie.

Caterham
Heikki Kovalainen dojel ve Velké ceně Itálie na čtrnáctém místě. "Neměl jsem takovou výkonnost jako v pátek při delších výjezdech, úroveň přilnavosti byla nižší, takže jsem nemohl pořádně útočit. Teď máme dva týdny, abychom pracovali na všem, co jsme se naučili v Itálii a ve Spa, a abychom se ve zbytku sezony nadále zlepšovali," uvedl Fin. Vitalij Petrov dojel hned za svým týmovým kolegou. S vozem byl naopak spokojen. "Od Spa jsme se určitě zlepšili, v Singapuru na tom můžeme stavět," uvedl Rus, který se chystá konečně pořádně oslavit své včerejší narozeniny.

Marussia
Charles Pic porazil svého týmového kolegu a dojel šestnáctý. "Očekávali jsme náročný víkend, v Montrealu, který má stejné aerodynamické vlastnosti se nám nedařilo. Pracovali jsme s různými nastaveními a nakonec jsme byli blíže vozům před námi. Start nebyl špatný, ale ani skvělý, na tom ještě můžeme zapracovat. Pro Singapur máme několik vylepšení, doufejme, že budeme postupovat dál," věří. Timo Glock skončil sedmnáctý. Při nájezdu do druhé zatáčky si při kontaktu s Petrovem poškodil přední křídlo. "Dalo se s tím jet. Horší bylo, že jsem byl na první zastávce moc brzy a další stinty byly moc dlouhé. Myslím, že můžeme být rádi, že jsme nakonec nejeli s tradiční specifikací přítlaku pro Monzu," uvedl. Šéf týmu John Booth vysvětlil, že vozy měly problémy s opotřebením předních pneumatik, naopak zadní celkem držely.

HRT
Pedro de la Rosa dojel v Monze osmnáctý. Závod začal na měkčích pneumatikách, které nefungovaly zrovna nejlépe, druhá polovina na tvrdších už byla lepší. "Musíme se nadále zlepšovat, doufáme, že v Singapuru nám plánovaná vylepšení pomůžou k dalšímu pokroku," věří zkušený Španěl. Narajn Kartykejan dokončil závod jako devatenáctý. Na startu se dostal před obě marussie, ale po kontaktu v první zatáčce si poškodil přední křídlo. "Auto bylo přetáčivé, vyměnil jsem si přední křídlo a ztratil čas. Pak už se začalo mávat modrými vlajkami a my museli změnit jezdecký styl, abychom zabránili přehřívání vozu a dojeli do cíle. Přesto jsem spokojený, auto funguje dobře," pochvaloval si Ind, který se už těší na asijskou část šampionátu a závody blíže svému domovu. Šéf týmu Luis Perez-Sala si pochvaloval spolehlivost vozu i fakt, že fungovala strategie jedné zastávky.

Doporučujeme

Články odjinud