Carey není nadšený z Alonsova startu v Indy. Pustil se i do Ecclestona

nj, Alonso je betelně bouchnutelnej artikel, takové lajvontové kurvisko, co to de oddročit jenom o bincák vedle a všeci z toho majou blato na hřišťu....

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Asimo97  |  05. 05. 2017 14:20

Ať se nediví. To, že se F1 přesunula na placené kanály a to, že nevyužívá internetové platformy je její největší problém.
Když byla F1 na klasických neplacených kanálech, tak jsem ji pokaždé sledoval v televizi. Tím, že byl mnou takto určen program, tak se se mnou díval někdy i můj táta, bratr, dokonce i máma se setrou, protože jsem ovladač jednoduše zabavil. Nyní se z pěti potenciálních diváků stal jeden. F1 sleduji na internetu sám v pokoji.
Mimo to neláká dnes ani zdaleka tolik lidí. V ročníku na gymnáziu, kde nás bylo kolem 85, jsem byl do F1 takto zapálený sám. Další příležitostní fanoušci/laici byli tak 2 - 3. Což mě zaráželo ještě více. A co mě dokázalo naštvat, tak to, že tak polovina studentů sledovala fotbal permanentně (ať tu evropskou či českou ligu).

Takže na závěr. Ať Chase Carry nekňourá, že to zhoršuje postavení F1, když více to zhoršit snad ani nejde, a něco s tím rychle dělá! A to se jedná poze o mé zkušenosti. Mimo to, pokud vím, tak v mém sousedství a blízkém okolí F1 sleduje můj strýc a já. Pokud i ostatní mají podobné zkušenosti, tak začínám dokonce pochybovat i o těch údajných 500 - 700 milionech diváků, kteří F1 sledují.

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 05. 05. 2017 14:22

14Alonso14  |  05. 05. 2017 14:37

Naprosto souhlasím. Je až zarážející, kolik mladých dneska vůbec nezná F1. U nás v ročníku z +-90 lidí jsem F1 sledoval pouze já, 5 lidí tak zhruba vědělo, co to je a bylo schopno vyjmenovat pár jezdců. Placené TV přinesly F1 do hrobu pro laické diváky. Navíc pokaždé všem vysvětlovat, co je to DRS, ERS a podobné výmysly není taky něco, co přiláká a zaujme nové, příležitostné diváky. P.S.: Goralia jadzie.

Asimo97  |  05. 05. 2017 14:41

Odkud mě znáš?!
Snad dokonce nejsme ze stejného ročníu?!

14Alonso14  |  05. 05. 2017 14:47

Neznám tě, jen tohle jméno prostě nemůže být z jiného regionu. Ze stejného ročníku určitě ne na gimpel jsem nechodil.

Asimo97  |  05. 05. 2017 14:49

Aha. Taky jsi z tohoto regionu?

14Alonso14  |  05. 05. 2017 14:51

Ne, já jsem multinick Míši Šitnera. Dělám si prdel, jsem z obce, kde je každý rok zjazd. Musím používat kódovaný jazyk, aby nám tady nerozuměli

Asimo97  |  05. 05. 2017 14:58

Zjazd gwi........?
Tam bylí babička.

Alonso v oranzove plechove rakvicce kterou sklepe automechanik v garazi na vesnici pritahuje vetsi pozornost jak nadupana elektronicka auta F1 tak to nasere

a.k.a. Important, Moc široký do zákruty, Enzo Fiat, Drako | I am writing in pure Husákofština, cause lot of elite readers don't understand čobolácky asiatic language.

Dýzl  |  05. 05. 2017 12:50

Nu, emerický automechanik sklepal v garáži Hass a jezdí prakticky ve středu pole F1, tedy občas a vyklepne ikonu F1 McLaren

Haas nesklepavali v americke garazi, to je premalovane Ferrari

a.k.a. Important, Moc široký do zákruty, Enzo Fiat, Drako | I am writing in pure Husákofština, cause lot of elite readers don't understand čobolácky asiatic language.

jj284b  |  05. 05. 2017 12:01

F1 je tak trocha na smiech. Cely ten osial okolo pilotov, kde je raz vyzdvihovany do neba jeden, potom druhy.. len minuly rok, vsetci vynasali Hamiltona do neba aky je skvely, neporazitelny atd atd, kym Vettel bol "nestabilny a neodolaval tlaku".. stacilo aby sa trocha vietor otocil a ti isti "experti" tvrdia ze je Vettel neporazitelny... a co sa zmenilo? NIC, len Ferrari konecne postavilo lepsi monopost ako ma Mercedes..

sledovat ten prenos z testov na Indy bolo dost oci otvarajuce.. ten pristup k fanusikom, sposob prace atd atd.. aky to kontrast s F1..

Dýzl  |  05. 05. 2017 12:26

Indycar sleduji třetí rok a na každý závod se těším snad více než na F1. Je to závodění které má koule. A prakticky žádný závod se nedá předem predikovat, kdo zvítězí a další v pořadí. U F1 sice letos Ferko míchá pořadím a Bottas vnesl čerstvý vítr a občas zazlobí uriňáci, obecně mimo startu jsou to monotonní 2 hodiny.
Při pozorování Indycaru také člověk vidí jinou Ameriku, než v seriálech nebo v politice. Je to Amerika praktických lidí, kteří umí i z rozumnými náklady udělat atraktivní závodní podívanou a ne předraženou F1 se zvukem jako Žiguli s upadlým tlumičem, černými bazmekty které vypnou když se začne ostřejší jizdou závodit a motory které jsou tak překombinované a drahé, že je má pár vyvolených a sedačky se kupují za majlant. Netuším, proč tým nemůže mít více nebo méně aut, proč nemůže fabrika prodávat auta týmům.... a další nesmysly
Co by mne absolutně potěšilo, tak velký Alonsův výsledek v Indy a pak sbohem šáteček sračkoidní F1 a přestup do serie Indycar.

Dyt to je kvuli tomu ze prides s notebookem k autu F1 prehras firmware a uz na tom vitezi Vetl, kdyz prehras firmware na Hamiltonovy aute vyhra Hamiltn. To uz neni vo jezcich

a.k.a. Important, Moc široký do zákruty, Enzo Fiat, Drako | I am writing in pure Husákofština, cause lot of elite readers don't understand čobolácky asiatic language.

Největší chyba Ecclestona byla že odmítal sociální sítě. Je to vynikající zpětná vazba od zákazníků F1. On se zabarikádoval v pravěku a tak to dopadlo.

Checo jede


1 2 3