Tým Cadillac oznámil, že se značka Tommy Hilfiger stala jeho oficiálním oděvním partnerem.
Přestože stáj Cadillac, která v příštím roce rozšíří počet týmů na jedenáct, zatím neoznámila ani jednoho jezdce, již nyní víme, kdo se stal jejím prvním sponzorským partnerem.
Stala se jím americká oděvní značka Tommy Hilfiger, která v rámci F1 až do minulé sezony spolupracovala s Mercedesem a předtím například i s Ferrari (na přelomu milénia).
„Dvě ikony. Jedna vize. Nová odvážná éra amerického motorsportu. Jsme hrdí na to, že můžeme pokračovat v našem příběhu ve formuli 1 společně s TWG Motorsports a Cadillacem,“ uvedla oděvní firma v tiskovém prohlášení.
Propojení dvou významných amerických brandů, tedy Cadillacu a Tommy Hilfigeru, vyzdvihuje i šéf rodícího se týmu Graeme Lowdon.
„Tommy Hilfiger je americkou ikonou a odkaz této značky ve formuli 1 je nepřekonatelný. Vzhledem k tomu, že do padoku přinášíme novou odvážnou vizi, odráží toto partnerství skutečně ducha toho, co budujeme. Společně nejen závodíme, ale také poháníme inovace, které budou utvářet budoucnost zábavy i inženýrství,“ uvedl britský manažer.