Bylo použití DRS v zatáčce nebezpečné? Byla to volba jezdců, říká Whiting

1) podstatou staré dobré F1 bylo právě dosažení co nejlepšího času na kolo, nyní se
tomu všemožně zabraňuje
2) velká pochvala za DRS v zatáčce, alespoň trochu to odděluje zrno od plev, jen více
takových chytáků, jezdit s plynem na podlaze to umí všichni

Eric888  |  12. 07. 2018 16:09

Zdar ajnštajni, jestli mě zabije ulítlý kolo do hlavy fakt není moje volba. Jestli se zabiju rychlou jízdou je moje volba. To je materiál.

Proti létajícím kolesům, už byly udělaný jistý opatření, kdy naposledy si viděl letět kolo?

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Pri nehode ne, ale kdyz to mechosi zku.rvili tak Webberovi litaly kola co vikend...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Eric888  |  12. 07. 2018 17:10

Njn... máš trumfy 😎

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Eric888  |  12. 07. 2018 17:31

bylo toho letos víc a nechce se mi to hledat. btw nejde jen o kola viď

Jj jasný, máš recht. 😉

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Je to tvoje volba... ty jsi do té formule sednul.

"If he can't do it with Ferrari, well, he can't do it"

Eric888  |  12. 07. 2018 17:24

tyhle bláboly řekni cajtům, až tě na chodníku přejede auto. "Já tam měl ho.no co jít..."

Tvl to sou buzny.uz tajnou di pice ty duchodci posrany.

chčije a chčije

Najednou je to věc pilota? Takže je vlastně jedno, jestli je to nebezpečné nebo ne, ale jde o to, zda to jezdec použije či ne? A není náhodou celé kolo v rukách pilotů? Pak si strčte to slavné haló do zádele a nechte to nebezpečí na nich...

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Oganesson  |  12. 07. 2018 14:49

Dělá to větší rozdíl mezi týmy . Tato náhle zavedená selekce využitelnosti jen pro nejlepší týmy u tak umělého prvku je přinejmenším diskutabilní . Nikdy jsem neměl DRS rád , teď když ještě k tomu zvětšují tuto výhodu pro nejlepší týmy , tak o to více to není fér .

Jenson Button CerVus F1  |  12. 07. 2018 16:37

Jo a tohle přesně říkali představitelé týmů středu pole na poradě s FIA v sobotu před závodem.

Charles Leclerc Dokugan  |  12. 07. 2018 14:47

Čistě logicky, dívím se, že to papaláše, co o tom rozhodují, nenapadlo, asi neschopný lidi na protekčních místech... DRS v zatáčce musí fungovat jen na čistém vzduchu, když má auto dostatečný přítlak. Tudíž pokud chceme zlepšit předjíždění, tak to asi fungovat nemůže. Protože auto vpředu, co má čistý vzduch, tak by ho otevřít mohlo, ale není pod jednu sekundu za jiným autem, tudíž ho otevřít nemůže. Dále by to bylo k ničemu, protože by tomu za sebou ujelo. No a ten vzadu ho sice teoreticky otevřít může, ale když ho otevře, tak skončí jako Ericsson, tudíž ho určitě nepředjede, protože skončí v bariéře. To je to opravdu nikoho nenapadlo? Takovou práci bych chtěl taky, můžeš podělat co chceš a stejně dostáváš šílený prachy...

Stejně, jako je volba jezdzců závodit v F1, tak co tam s*rete stupidní svatozář? Neustálé protiřečení si... jako v každé velké korporaci. A když si to necháme líbit, dobře nám tak, máme, co máme.

"If he can't do it with Ferrari, well, he can't do it"

Koukám, že to nenapadlo jen mě 😁 naprosto stejná myšlenka.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

FoxPw  |  12. 07. 2018 14:34

DRS v zatáčce se kladně projeví jen v čistém vzduchu a má nějaký význam jen v kvalifikaci. Pro předjíždějí v závodě to bylo na nic.

Daniel Ricciardo EMERSONV1  |  12. 07. 2018 14:13

že nenecháte na volbě jezdce i svatozář

Fernando Alonso 14Alonso14  |  12. 07. 2018 14:47

Souhlas. Z F1 se už vážně stal sport pro slečinky, u kterého se v podstatě nedá zranit. Ne, že bych chtěl vidět zranění a úmrtí, jenom už to nemá ten kult výjimečnosti a rizika. F1 se proměnila v souboj inženýru a ne jezdců, kteří se nebojí riskovat.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

16:15 | Lewis Hamilton musel korigovat svá slova o Indii... odkaz
15. listopadu | Rob Smedley by se po odchodu z Williamsu mohl vrátit zpět do Ferrari.
14. listopadu | Fernando Alonso bude mít tým v sérii Formula Renault Eurocup
14. listopadu | Bývalý šéf Porsche ve WEC Andreas Seidl by mohl zamířit do F1 do vedení některého z týmů. Není ale jasné, kterého...