Button: Ztrácíme ještě víc než v Bahrajnu, nevím, co se děje

McLaren odjíždí z Číny frustrován. Jenson Button ani Kevin Magnussen nedosáhli na bodované příčky a tým se trápí s pneumatikami.
Button: Ztrácíme ještě víc než v Bahrajnu, nevím, co se děje

Velká cena Číny 2014 byla pro tým z Wokingu zklamáním. Ani jeden z jezdců nedokázal v cíli závodu dosáhnout na bodovanou příčku, stejně jako v předchozím podniku v Bahrajnu, a Jenson Button tak začíná mít o formě týmu vážné pochybnosti.

„Máme nějaká vylepšení (do Barcelony), ale jsme na tom teď mnohem hůř, než jsme byli v minulém závodě,“ přiznává mistr světa z roku 2009. „Nemyslím si, že sem ostatní přivezli tolik nových částí, takže opravdu netuším, co se s námi děje.

Pro tým je to zklamání. Když tak tvrdě pracujete, ale i přesto máte takhle špatné výsledky, je to náročné, a to hlavně v naší továrně. Doufejme, že tam ale zůstanou pozitivní a auto vylepší, protože v tuhle chvíli není dostatečně dobré.“

Button během závodu debatoval se svými inženýry o problémech s elektronikou, nicméně popírá, že ty by stály za jeho špatným výsledkem. „Ne, nejsme prostě jenom rychlí. Měli jsme pár problémů, ale nemyslím, že ty by nás zpomalily.“

Problém Brit ale vidí v pneumatikách. „Myslím, že je to tak trochu jako na mokru. Nemůžeme přinutit přední pneumatiky, aby začaly pracovat. Ony se jenom drolí,“ říká Button. „Myslím si, že auto je v pořádku, nemůžeme jenom přimět pneumatiky pracovat, a to je v dnešní formuli 1 jeden z těch nejvýznamnějších faktorů.“

Frustrován odjíždí z Číny i Buttonův týmový kolega Kevin Magnussen. „Byl to hodně dlouhý závod, protože jsem jednoduše nemohl nic dělat. Naše vozy nemají dostatečný přítlak – to je ten hlavní problém. Způsob nastavení i to, jak se v něm cítíme, byly vždy pozitivní. Nemají jenom přilnavost, to je vše,“ vysvětlil Dán.

Také v Číně si Mercedes připsal double, vítězem je opět Hamilton

Také v Číně si Mercedes připsal double, vítězem je opět Hamilton

Další článek: Také v Číně si Mercedes připsal double, vítězem je opět Hamilton

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)