Button může v Suzuce získat titul, ale riskovat kvůli tomu nebude

Vyplatit by se měl rozvážný přístup.
Grand Prix Singapuru významně přiblížila formuli 1 k rozuzlení letošní tajenky v obou šampionátech. Ze hry je Webber, Vettel má jen teoretickou šanci a Button může rozhodnout již tento týden v Japonsku. Svůj přístup ale kvůli tomu měnit nehodlá.

"Je to jen další závod," řekl Button pro Autosport. "Lidé říkají, že když získám o pět bodů více než Rubens, vyhraju šampionát. Jistě, vím, že to tak je. Ale mým cílem je zvítězit v šampionátu a nebudu neobvykle riskovat. Budu jezdit jako doposud a snad to bude stačit."

To zřejmě neudělá radost Britům, kteří svému krajanovi vyčítají příliš pasivní přístup. Od domácí GP v Silverstonu Button jen sbírá body, s výjimkou Monzy, kde dojel na stupních vítězů.

"Je to tak neobvyklý rok, mnoho vozů je konkurenceschopných v různých podmínkách," argumentuje Button. "Mnoho různých týmů může být rychlých. Takže volba strategie je velmi těžká. Víme, že musíme porazit red bully, ale proto někdy bojujeme vpředu o vítězství a někdy ne."

"Ale důležité je vytěžit maximum z dobrých i špatných časů. Když je to obtížné, musíte sbírat body a to jsem dělal."

I když v Singapuru Button nebojoval vpředu, z pohledu šampionátu považuje víkend za úspěšný. Ztratil jen jeden bod na Vettela, naopak na Barrichella získal. V Suzuce by se podle něj mohlo Brawnu GP dařit. V Singapuru neměl obavy ani z Red Bullu.

"V kvalifikaci měl Rubens nehodu a kvůli tomu nebyli (Red Bull) v první řadě. Ale jejich závodní rychlost nebyla moc dobrá. Nemyslím si, že by závod mohl vyhrát Sebastian. Nebyli tak rychlí, jak jsme si možná mysleli. Neměli tak dobrou závodní rychlost jako ostatní," dodal Button.
Další článek: Lotus potřebuje do začátku 129 miliónů dolarů

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)