McLaren věří, že mu trať v Belgii a nová metoda testování křídel pomůžou k lepším výsledkům než v Maďarsku, ale přiznává, že musí hlavně zrychlit svůj vůz.
"Na belgickou Grand Prix jedeme s vědomím, že máme co dohánět," řekl Jenson Button. "V Maďarsku jsme neměli nejlepší závod a celý tým se chce vrátit na přední místa co nejdříve. I když věříme, že vyjasnění pravidel o karoserii zmenší rozdíly mezi top týmy a že Spa a Monza by měly našemu kompletu vyhovovat více než Hungaroring, je důležité, abychom se vrátili do formy, kterou jsme měli dříve."
V rámci kauzy ohýbajících se předních křídel Red Bullu a Ferrari FIA oznámila, že v Belgii zdvojnásobí testovací zátěž této komponenty, přičemž bude kontrolovat, že ohnutí není více než dvojnásobné.
Oba současní piloti McLarenu skončili loni ve Spa už v prvním kole, proto mají motivaci navíc odjet letos v Belgii dobrý závod. "Během přestávky jsme měli čas přemýšlet, jak vylepšit vůz pro zbytek sezóny," uvedl Lewis Hamilton. "Věříme, že v těchto následujících dvou závodech získáme nejen lepší výsledky, ale také rychlost pro zbytek roku."
Hamilton nedokončil poslední závod v Maďarsku z technických důvodů, jejichž přesnou příčinu neoznámil, ale dodal, že tým věří, že už se nebudou opakovat. Letní přestávku využil McLaren také k údržbě aerodynamického tunelu, která by měla podle šéfa týmu Martina Whitmarshe vyústit v lepší korelaci mezi daty z tunelu a trati.
"Jak jsme vždy říkali, věříme, že náš vůz má v některých oblastech nevyužitý potenciál, a jsme přesvědčeni, že náš přístup nám umožní ho naplno využít dříve nežli později," dodal Whitmarsh. V belgických trénincích se inženýři soustředí na funkčnost nové podlahy.