Button: Boullier pomůže, MP4-29 je lepší než předchůdce

Jenson Button vyjádřil spokojenost s počínáním svého týmu, uvítal nového závodního ředitele a pochválil nový monopost.
Button: Boullier pomůže, MP4-29 je lepší než předchůdce

Boullier začne pracovat pro McLaren na začátku února a Button si je jistý, že bude přínosný.

"Myslím, že je dobré mít čerstvé nápady. Myslím, že týmu přidá," řekl. "Tým nikdy nezmění jeden člověk, ale myslím, že něco přidá, a až bude manažerská struktura kompletní, budeme v dobré formě."

Začátky s novým vozem měl McLaren komplikované, první den vůbec nevyjel a první kilometry si připsal až ve středu, podle Buttona je však jisté, že MP4-29 nebude tak problematické jako loňské auto.

"S autem samotným nejsou žádné strašné problémy, žádné velké problémy s pohonnou jednotkou, co se výkonu týče, takže základ vozu je takový, jaký chceme."

"Náš první den loni jsme byli rychlí, ale auto mělo vady a my jsme je viděli hned první den. Auto hodně poskakovalo a měli jsme problémy, které se neřešily snadno. Tentokrát takové problémy nemáme."

Britskému jezdci se zamlouvá i nová pohonná jednotka. "Výkon motoru je příjemný. Má velký točivý moment, mám pocit, jako by to byl nejvýkonnější motor, s jakým jsem kdy jezdil."

"Samozřejmě čistě podle výkonu není, ale jako závodní jezdec cítíte točivý moment a výkon při nižších rychlostech, v 300 km/h rozdíly už moc necítíte. Vystřeluje ze zatáček, když máte takový točivý moment, a to je vzrušující.

"Pozitivní podle mě je, že máme ERS na vyplnění mezer. Řekl bych, že v téhle fázi je to velmi dobře využitelný motor. Jsou chvíle, kdy máte v zatáčce jen trochu plynu a děje se mnoho věcí. Jsme zvyklí točit, jsme zvyklí podřazovat, ale tohle je hodně jiné."

Další článek: Ve čtvrtek byl v testech nejrychlejší Magnussen

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)