Buemiho nehodu zavinilo selhání vzpěry pravého předního kola

Krátce po prvním tréninku tým Toro Rosso oznámil, že dramatickou nehodu Sébastiena Buemiho zavilo selhání vzpěry pravého předního kola. Zavěšení levého předního kola pak zátěž při brzdění neuneslo a selhalo také.

Toro Rosso nasadilo v Šanghaji nové vzpěry, takže se z bezpečnostních důvodů vrátí k předchozí verzi. Výměnu by měl tým stihnout u obou jezdců ještě před začátkem druhého volného tréninku. Co přesně je na nových vzpěrách špatně, Italové zatím neví.

Nepříjemnou skutečností je nejen pro Toro Rosso také selhání bezpečnostních úchytů kol, která mají v případě ulomení závěsů udržet kola u vozu, aby nekontrolovaně neodlétla mimo trať. Ale to přesně se stalo, když Buemi brzdil na konci nejdelší šanghajské rovinky.

Další článek: Vettel: Systém zadního křídla McLarenu je pro nás nutností

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)