Na jednání Strategické skupiny bylo dohodnuto, že od GP Španělska bude striktně vyžadováno, aby byla startovní čísla a jména jezdců na autě lépe vidět.
Od roku 2011 bojuje Jean Todt o to, aby byla jména jezdců a startovní čísla na autě lépe vidět. Máme rok 2017 a Todt konečně vyhrál.
Ve Španělsku by fanoušci na tribunách i u televize měli jasně vidět, kdo sedí v autě.
Týmy už dostaly patřičné instrukce a Auto Motor und Sport je uveřejnil. Podle nových pravidel musí být startovní číslo jezdce alespoň 23 cm vysoké. Tloušťka písma musí být 4 cm.
V případě jména jezdce musí být výška minimálně 15 cm a tloušťka 3 cm. Jméno by se mělo nacházet na bočnici zadního křídla nebo ploutvi airboxu.
Je docela zvláštní, že s tím týmy souhlasily, protože se jedná o lukrativní místa pro sponzory v hodnotě mnoha milionů dolarů.
Samozřejmě si to nepředstavujeme tak, že přes celý monopost bude napsáno Vettel. Týmy mohou jméno zkrátit a podle toho, co vidíme na časomíře v televizi. Takže Vettel bude VET, Hamilton HAM apod.
Foto: Getty Images / Clive Mason