Jezdci si ve středu podruhé vyzkoušeli pevný restart, který by měl nastat poté, co skončí červená vlajka. Na startovní rošt doprovodí jezdce safety car. Podle Grosjeana to může být slušný masakr.
Jezdci sice budou mít možnost v boxové uličce vyměnit pneumatiky, ale v té době už nemusí mít v zásobě nové pneumatiky. Rozdíl v přilnavosti mezi jezdci může být velký a přilnavost je pro „odlepení se“ ze startovního slotu klíčová.
„Podle mě to může být masakr,“ řekl Grosjean. „Mohli byste na startovní rovince ztratit kontrolu nad autem. Upřímně řečeno, nebyla to žádná legrace. Snažil jsem se řadit a bylo to těžké.“
„Bylo to neuvěřitelné. Byl jsem jedním z prvních vozů, které se dostaly na startovní rošt, takže jsem tam byl s Bottasem dlouho. Když jsme restartovali, bylo to jako když prší a my máme slicky. Pokaždé, když zařadíte, zadní kola se protočí. Pokaždé, když podřadíte, tak se zablokují.“
Podle Grosjena bude také hodně záležet na tom, zda podmínky na trati umožní pneumatiky dostatečně zahřát.
Foto: Getty Images / Mark Thompson