Rychlé opotřebení pneumatik v Kanadě se postaralo o jeden z nejzajímavějších závodů dosavadního průběhu sezony. Ve Velké ceně Evropy by ovšem mělo obutí vydržet mnohem více.
Po závodě v Montrealu se japonský pneumatikářský gigant nechal slyšet, že superměkkou směs hodlá nasadit i na tratě, kde s tímto krokem původně nepočítal (psali jsme zde).
Superměkká směs se každopádně ve Valencii nasadí, o zdramatizování závodu by se ovšem postarat neměla. Důvodem je zejména značně odlišná charakteristika okruhu a očekávané mírnější teploty. Loni se ve Valencii závodilo v srpnu, tedy o několik týdnů později.
"Profil tratě a její povrch jsou vůči pneumatikám agresivnější než okruh Gillese Villeneuva. Nečekáme proto, že týmy zde budou mít takové problémy s jejich správným zprovozněním," řekl šéf vývoje Bridgestonu Hirohide Hamašima.