Italský výrobce brzd zůstává po nehodě Lewise Hamiltona v kvalifikaci na Velkou cenu Německa v klidu.
„Jsme v klidu, protože to byl ojedinělý případ a protože zjistíme příčiny tohoto problému. Stejný materiál byl ve stejné specifikaci letos úspěšně použit při náročnějších závodech, jako byly Kanada a Bahrajn“, říká pro Autosport mluvčí Bremba.
Společnost nyní čeká na závěry vyšetřování. Podle svých slov ale každý disk před odesláním týmu testuje a to prostřednictvím většího zatížení, než kterému je pak reálně vystaven v závodě.
„Příčiny, které mohly způsobit selhání, mohou být různé a to i vnější. Jakmile budeme mít k dispozici telemetrii, budeme moci poskytnout korektní, kompletní a pravdivé informace.“
V padoku se objevily informace, že se Brembo soustředí na letecký průmysl a výrobu kotoučů přenechává nezkušené externí firmě. Ferrari kvůli tomu prý dokonce jezdi na discích, které mu zbyly z loňska.