Massa nechce komentovat aerodynamická řešení Brawnových vozů.
Již za čtrnáct dní můžeme být svědky jedné z nejbizarnějších událostí v historii formule 1. Piloti týmu, který ještě tři neděle před startem sezony nevěděl, zda přežije, bojují vítězství v úvodním závodě v Melbourne. Pouze mezi sebou.
Je to scénář, který se nyní nedá vyloučit. Zatímco většina týmů odjela z Barcelony s naplněnými očekáváními, one team show BrawnGP nečekal nikdo.
Samozřejmě, při testech formule 1 není nutné tolik ctít technické regule, tudíž semínko pochybnosti bude ještě nějakou dobu zlobit spaní fandů formule 1. Přesto časy z Barcelony malují vrásky na čele mnoha inženýrů konkurenčních týmů.
Při jízdě na závodní vzdálenost zajížděli Barrichello s Buttonem časy pod 1:21,xxx. Pod tuto hodnotu se například Felipe Massa dostal během závodního úseku jen ve dvou případech. Navíc, ke konci úseku Massovy časy spadly nad 1:22,xxx.
Pokud tedy je BrawnGP pod vahou, i tak ví, jak zacházet s pneumatikami.
"Co se aerodynamických řešení týče, nebudu to komentovat," řekl ale Massa po testech na okruhu Catalunya. "Jednak nejsem inženýr, a pak je tu FIA, která má za úkol ověřit, zda je vše v pořádku nebo nikoli."
BrawnGP míří do Jerezu, kde bude sám. Nebude mít tedy nutkání vyžadovat si pozornost médií, aby dohnal tichou zimu. Ale F1sports.cz bude mít s čím srovnávat. Podíváme se, jak se BrawnGP bude dařit například ve srovnání s Glockem, který v Jerezu na začátku března zajel 1:19.814 coby nejrychlejší vůz testů.