Brawn: Staré logo F1 nebylo ničím zajímavé

Brawn: Staré logo F1 nebylo ničím zajímavé

Od příští sezony ponese královna motorsportu nové logo. To staré nás provázelo dlouhých 23 let. Je to důvod k nostalgii?

Odhalení nového loga na stupních vítězů v Abu Dhabi vyvolalo mezi fanoušky jistou kontroverzi. Současný sportovní ředitel formule 1 však vyvstalé emoce mírní:

„V posledních letech se řešila otázka, zda je logo skutečně důležitou otázkou pro tento sport. Odpověď je ano. Kromě komerčních aspektů je nové logo mnohem flexibilnější co do snadnosti jeho využití. Má jistý dopad. Staré logo nebylo ikonické, ani zapamatovatelné.

Je důležité dát fanouškům najevo, že vstupujeme do nové éry. Náš sport se mění a musíme hledět do budoucna. Také musíme koukat mimo náš sport, abychom mohli přitáhnout nové příznivce, zvláště mezi mladými.

Věříme, že nové logo zdůrazňuje náš záměr – jsme ve světě, kde je vizuál extrémně důležitý, a tak se pohybujeme stejným směrem.“

Nové logo bylo podle obchodního ředitele F1 přijato zejména z toho důvodu, že bylo potřeba vybrat takové, které by bylo snáze použitelné pro digitální platformy. Ve světě informačních technologií zkrátka pro konzervatismus není místo. 

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Doporučujeme

Články odjinud