Brawn: Staré logo F1 nebylo ničím zajímavé

Od příští sezony ponese královna motorsportu nové logo. To staré nás provázelo dlouhých 23 let. Je to důvod k nostalgii?
Brawn: Staré logo F1 nebylo ničím zajímavé

Odhalení nového loga na stupních vítězů v Abu Dhabi vyvolalo mezi fanoušky jistou kontroverzi. Současný sportovní ředitel formule 1 však vyvstalé emoce mírní:

„V posledních letech se řešila otázka, zda je logo skutečně důležitou otázkou pro tento sport. Odpověď je ano. Kromě komerčních aspektů je nové logo mnohem flexibilnější co do snadnosti jeho využití. Má jistý dopad. Staré logo nebylo ikonické, ani zapamatovatelné.

Je důležité dát fanouškům najevo, že vstupujeme do nové éry. Náš sport se mění a musíme hledět do budoucna. Také musíme koukat mimo náš sport, abychom mohli přitáhnout nové příznivce, zvláště mezi mladými.

Věříme, že nové logo zdůrazňuje náš záměr – jsme ve světě, kde je vizuál extrémně důležitý, a tak se pohybujeme stejným směrem.“

Nové logo bylo podle obchodního ředitele F1 přijato zejména z toho důvodu, že bylo potřeba vybrat takové, které by bylo snáze použitelné pro digitální platformy. Ve světě informačních technologií zkrátka pro konzervatismus není místo. 

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Diskuze (29) Další článek: Souhrn testů v Abú Dhabí: nejrychlejší časy se zajížděly na hyperměkké
21. září | Hankook potvrdil, že se účastní výběrového řízení FIA na dodávání pneumatik pro F1.
20. září | Leclerc odjel na okruhu Paula Ricarda s aktuálním vozem Ferrari v rámci testů pro Pirelli 120 kol. Testoval i Bottas s Mercedesem (102 kol).
20. září | Buemi se do F1 nevrátí, zůstává ve formuli E a bude jezdit za Nissan.
19. září | Force India nasadí v Rusku do prvního tréninku Latifiho.