Podle šéfa Mercedesu GP Rosse Brawna nemá smysl obviňovat Red Bull z nelegálních technických řešení, i když mnohé překvapilo, že přední křídlo RB7 prošlo zpřísněnými testy.
Polemika o předním křídle Red Bullu se otevřela znovu po GP Austrálie, když jezdci McLarenu vyjádřili udivení, jak blízko je za jízdy zemi. Šéf týmu Red Bull to vysvětluje tím, že je celý monopost nakloněn výrazně dopředu.
"Jsou tu pravidla, která říkají, že karoserie má být tuhá," připomněl Brawn na páteční tiskové konferenci. "Všichni víme, že je to nemožné, protože se všechno hýbe. Je to otázka míry, takže FIA má sérii testů pro měření míry ohebnosti karoserie. A pokud těmito testy projdete, je vaše auto po všech stránkách legální. Tyto testy se můžou měnit a ve skutečnosti se v průběhu zimy změnily, protože FIA se snaží testy vylepšovat ve všech oblastech. Letos máme nové testy. Red Bull těmito testy prochází a to je vše, co o tom můžeme říct."
"Mají jistou filozofii a přístup ke svému vozu. Týmy si musí ujasnit, jestli je to důvod, nebo jeden z důvodů, jejich výkonnosti. Pokud ano, tak musíte zvážit, jestli se stejnou cestou nevydáte taky. Ale nesmí to být výmluva na to, že teď všechno vyhrávají. Je to filozofie. Patří to k celkové koncepci vozu. Je třeba přiznat, že mnoho týmů v zimě očekávalo, že se situace díky novým testům změní, což se nestalo. Takže čelíme této situaci a musíme postavit co nejlepší auto a vyhovět testům FIA."
Ředitelka Sauberu Monisha Kaltenbornová vyjádřila za svůj tým stejný názor a dodala, že její inženýři budou Red Bull taktéž sledovat. "Ale myslím, že bychom se měli víc soustředit na vlastní auto, než abychom tolik koukali po ostatních," uvedla.
Šéf týmu Renault podpořil vysvětlení Christiana Hornera, které popírá nadměrnou ohebnost dílů. "Je to filozofie," řekl Eric Boullier. "Jak řekl Christian, mají jiné nastavení s větším náklonem dopředu. My jsme se vydali jinou cestou, s jinou filozofií, takže je samozřejmě sledujeme, protože nejrychlejší auta na trati pozorujete, hlavně když jsou pořád nejrychlejší. Ale nevíme, jestli se vydáme stejnou cestou."