Bratches: Kritika nového loga F1 je dobrým znamením

Bratches: Kritika nového loga F1 je dobrým znamením

Komerční šéf formule 1 Sean Bratches bere jako kompliment skutečnost, že nové logo F1 vyvolalo u fanoušků i negativní reakce.

Liberty Media představila nové logo na stupních vítězů posledního závodu letošní sezóny formule 1, Velké ceny Abú Dhabí. Předcházející logo, které formule 1 používala 23 let, podle jeho zástupců již nebylo vhodné pro současnou digitální dobu.

Tento krok se však ukázal jako kontroverzní, reakce na nové logo jsou mezi fanoušky rozdílné, a i letošní mistr světa Lewis Hamilton přiznal, že staré logo se mu líbilo více.

Bratches řekl, že vedení F1 si bylo velmi dobře vědomé toho, že změna loga vyvolá emoce, zároveň ale dodává, že skutečnost, že nové logo vyvolalo takové diskuze, je do jisté míry pozitivní.

„Jsou to obtížné změny, jako je tomu vždy, když změníte firemní logo, a obzvlášť u značky, která budí takovou vášeň,“ řekl Bratches.

„Dosavadní logo tu bylo dlouhá desetiletí a posloužilo dobře. K tomuto jsme ale nepřistoupili lehkovážně, hodně jsme nad tím přemýšleli.“

„Od chvíle, kdy mi Chase (Carey) zavolal to byla jedna z věcí, na které jsem se skutečně chtěl podívat. Z mého pohledu bylo (staré logo) staromódní, neodráželo směr, jakým by sport mohl jít.“

„Lidé mají názory. A to je dobře, protože se o to zajímají. A coby vedení tohoto sportu se v tomto cítíme být silní, a nakonec na trhu ukážeme, že tato značka přežije a má úspěch.“

„Jsme si vědomi toho, že při každé změně loga, ať už jde jen o lehkou úpravu nebo velkou změnu, budou mít lidé různé názory. A to je pro sport dobře. Ve formuli 1 má každý svůj názor.“

Představení nového loga je přitom pouze začátek. Od příští sezóny Liberty Media také představí nové digitální platformy, televizní grafiku a nové možnosti přenášení živého přenosu pro fanoušky na různých trzích.

Foto: Getty Images

Doporučujeme

Články odjinud