Bottas se chce příští rok jezdit v nejlepším možném autě

Valtteri Bottas je jedním z příjemných překvapení loňské sezóny. Po jeho výkonech na trati se není čemu divit, že se o něm spekuluje v souvislosti s možným angažmá u špičkového týmu.
Bottas se chce příští rok jezdit v nejlepším možném autě

Williams měl vloni dobrý vůz a letos na tom asi také nebude špatně. Kombinace motoru Mercedes a pověstného efektivního aerodynamického vývoje Williamsu tvoří dostatečně silný balík. Ron Dennis by vám ale namítl, že bez vlastního motoru titul nezískáte.

Bottas je v hledáčku Mercedesu, ale jen pro případ, že by jednání s Hamiltonem nevyšla, což je nejen nepravděpodobné, ale možná už i vyloučené (pokud už Hamilton nepodepsal, tak brzy podepíše). Podle Wolffa je navíc Bottas až druhou alternativou za Alonsem.

U Red Bullu je plno, u McLarenu zatím také. Jedinou možností tak je Ferrari a náhrada Räikkönena a to možná už příští rok.

„Nevím nic o Kimiho kontraktu,“ říká Bottas pro F1.com. „Jediné co vím, že chci být v nejrychlejším voze, který bude k dispozici. To je vše, co mohu říct.“

A zajímá se Ferrari o mladého Fina? „Nevím, zda je tu zájem. To je asi otázka pro mé manažery.“

Minimálně ještě letos ale bude Bottas jezdit za Williams a je optimistický. „Je těžké říct, kde jsme v porovnání s ostatními, jak moc se zlepšili přes zimu, až několik prvních závodů dá jasnější obraz. Můj pocit je, že to bude dobrý rok.“

„Pokud bychom mohli začít sezónu na úrovni, na jaké jsme skončili v loňském roce, tak by to bylo opravdu dobré. Vím, že jsme schopni se ještě zlepšit. Pokud začneme na dobré úrovni, tak bych byl rád, kdybychom na začátku sezóny bojovali o umístění na stupních vítězů a později o vítězství.“ 

Další článek: Naděje na záchranu Caterhamu vyhasla

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)