Bolest z prohry je mnohem intenzivnější než radost z vítězství, říká Wolff před sezónou

Inženýry a peněženky týmů letos čeká perný rok. Kromě vývoje letošního vozu budou muset také intenzivně pracovat na voze pro rok 2021.

Týmy většinu roku pracují na dvou projektech současně. Příprava nového vozu začíná obvykle někdy v březnu / dubnu. V příštím roce však čeká formuli 1 největší změny za poslední roky, což si žádá odlišný přístup. 

„Letošní šampionát je dvouletý šampionát,“ řekl Toto Wolff včera při prezentaci nového sponzora – chemické firmy INEOS. 

Podle šéfa Mercedesu bude kvůli obrovským změnám pravidel naprosto zásadní, jak tým rozdělí své zdroje. 

„Je zřejmé, že na začátku je svah učení a vývoje mnohem strmější. Takže pokud se vám to špatně povede a jste měsíce pozadu, můžete pak ztrácet půl sekundy. A to je výzva, kterou jsme v minulosti přijali prostřednictvím dvou změn pravidel a líbí se nám to.“

Mercedes získal šest titulů v řadě mezi týmy a jezdci. Motivaci ale podle Wolffa neztrácí.

 

Pouhá myšlenka na prohru vás nutí zapomenout na všechny vaše předchozí úspěchy

 

„Každý rok se snažíme stanovit správné cíle a cíle, které jsou chápány v celé organizaci. Myslím, že je důležité probudit se s cílem. A nevidím v organizaci žádný nedostatek motivace. Bolest z prohry je mnohem intenzivnější a trvá mnohem déle než radost z vítězství. A to je to, co nás silně pohání. Pouhá myšlenka na prohru vás nutí zapomenout na všechny vaše předchozí úspěchy.“

Podle Wolffa loňské úspěchy letos neznamenají nic. „Všechny časy kol, všechny body jsou vynulované a my jsme opět před další výzvou.“

„Svým způsobem existuje důvod, proč šest titulů bylo rekordem. Protože je to zatraceně obtížné.“

Foto: Getty Images / Bryn Lennon

Další článek: Correa reaguje na závěry vyšetřování FIA. Není spokojený, zaúkoloval právníky

14:41 | Roman Staněk skončil ve své první kvalifikaci ve F3 na 10. místě se ztrátou 3 desetin na pole position, které získal Sebastian Fernandez.
13:21 | Sezóna ještě ani pořádně nezačala a Giovinazzi už nasazuje druhou elektroniku řídicí elektroniky.
12:46 | Red Bull potvrdil, že bude mít na FIA dotazy ohledně systému DAS. Mercedes ho v prvním tréninku použil.
10:24 | Roman Staněk ve svém prvním tréninku ve F3 na osychajícím Red Bull Ringu na skvělém třetím místě z 30 jezdců! A navíc 27 kol, nejvíce ze všech.

GP Rakouska 2020

Pátek 3. července 2020
1. trénink Hamilton (1:04.816)
2. trénink Hamilton (1:04.501)
Sobota 4. července 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 5. července 2020
Závod 15.10