Binotto popsal fungování pobočky Haasu v Maranellu

V Maranellu vznikne pracoviště Haasu. Podle Binotta je vše v souladu s pravidly.
Foto: Getty Images / Mark Thompson
Binotto popsal fungování pobočky Haasu v Maranellu | Foto: Getty Images / Mark Thompson

Haas si od začátku svého působení nechává vyrábět šasi od Dallary a také kupuje maximum možných dílů od Ferrari.

Jaké díly vlastně Haas odebírá a co ostatní?

Jaké díly vlastně Haas odebírá a co ostatní?

Před pár týdny bylo potvrzeno, že Simone Resta přechází k Haasu. Nebude sám. K Haasu přejdou také další zaměstnanci Ferrari. Měli by mít stále smlouvu s Ferrari, ale platit je bude Haas. Důvodem tohoto kroku je zavedení rozpočtového stropu, kdy Ferrari a další velké týmy musí část zaměstnanců propustit nebo je přesunout na jiné projekty.

„Tyto osoby budou v Maranellu ve zcela oddělené budově od Scuderie Ferrari,“ řekl Binotto pro Autosport.

„Nebudou mít přístup k budově Scuderie Ferrari. Budou oddělení. Pokud jde o nás, jsou to zákazníci. Někteří z našich lidí se připojí k jejich týmu a myslím, že je to pro ně skvělá příležitost.“

„Je to skvělá příležitost, protože si myslím, že tím může posílit jejich organizaci a technickou organizaci.“

„Pro nás je to nezbytné, protože jsme museli omezit naši současnou organizaci, abychom splnili omezení rozpočtového stropu.“

„Haas je ale ve srovnání s Ferrari zcela nezávislým týmem. Není to juniorský tým a nevyměňujeme si informace nad rámec toho, co je možné v pravidlech.“

„Pokud se mohu rozhodnout a musím omezit svou organizaci, jsem určitě raději, když vím, že se tito muži připojí k týmu Haas a posílí ho, místo toho, aby byli na trhu a dostupní jiným týmům. Na spolupráci se díváme tímto způsobem.“

Další článek: EisKing speciál: Detailní hodnocení sezóny 2020 a Pérez v Red Bullu