Bez safety carů bychom nevyhráli, říká Toto Wolff

Na začátku Grand Prix Ruska byli jezdci Ferrari na prvních dvou místech. Pak se ale situace rychle otočila.
Bez safety carů bychom nevyhráli, říká Toto Wolff

Toto Wolff připouští, že nebýt safety carů, tak by Mercedes v Soči nevyhrál. Sebastian Vettel odstavil svůj vůz, na trati byl vyhlášen virtuální safety car a jezdci Mercedesu si tak mohli odbýt zastávky. 

O chvíli později boural Russell. Ferrari povolalo Leclerca znovu do boxů, čímž se propadl i za Bottase.

„Na začátku jsme měli dobré tempo,“ řekl Wolff. „Lewis byl schopen se držet Charlese. Ferrari na to tlačily velmi silně. Tlačili se navzájem velmi tvrdě.“

Binotto vysvětlil start, prohození pozic i zastavení Vettela

Binotto vysvětlil start, prohození pozic i zastavení Vettela

„Myslím, že bychom na posledních 25 kol šli na měkkou a byli na měkké proti střední. Pokud mám být realistický, tak si nemyslím, že by to stačilo. Byli bychom blízko, jako tomu bylo v posledních několika závodech, ale ne dost blízko.“

„Zažili jsme okamžik radosti, ale musíme si také uvědomit, že z hlediska čisté rychlostí jsme tento víkend neměli výkon. Existuje mnoho oblastí, na kterých musíme pracovat, abychom se dostali zpět na úroveň našich výkonů.“

Příčiny a podhoubí současného napětí u Ferrari

Příčiny a podhoubí současného napětí u Ferrari

„Nedělní výsledek současně ukazuje, že se nikdy nesmíte vzdát a to i když jdete do závodu s balíčkem, který není nejrychlejší. Pokud všichni společně děláte věci správně – jezdci, inženýři a management, můžete i tak stále vyhrát závody.“

Foto: Getty Images / Lars Baron

Další článek: Příčiny a podhoubí současného napětí u Ferrari

18. ledna | Nezískal titul, ale stal se legendou... Gilles Villeneuve by dnes oslavil 70.
17. ledna | Toro Rosso alias Alpha Tauri potvrdilo, že prošlo crash testy.
17. ledna | Carlos Sainz vyhrál potřetí Dakar. Alonso 13.
16. ledna | Tata Communications po osmi letech ukončila partnerství s F1 při spolupráci na digitální transformaci sportu, uvedl Reuters.