Autosport: Sainz odchází k Renaultu, McLaren končí s Hondou

Fernando Alonso Akznoh_  |  12. 09. 2017 20:04

"Honda je odřízne od všech informací a novinek ..."

To sou PERLY !!!!!!!

Jen pro letošek to bude mít McLaren asi těžký. Honda je odřízne od všech informací a novinek, jako před lety Mercedes😁😁

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Sebastian Vettel VáclavIII  |  11. 09. 2017 09:54

Podívejme se na to i z druhé stránky - Renault má detailní informace o motoru Mercedesu (Lotus), o motoru Ferrari (TR) a nyní dostane informace o motoru Hondy (McLaren), informace od Illiena. Snad tedy tento sběr dat bude k něčemu. Ovšem pokud Renault v tuto chvíli nemá dostatek kvalifikovaných lidí, tak tento sběr mu nebude k ničemu )))))))

Sebastian Vettel VáclavIII  |  11. 09. 2017 09:55

bude k ničemu - asi bych si to po sobě měl vždycky raději přečíst ))))

Detailní informace? Asi nevíte, o čem píšete. Je to nesmysl. Detailní informace má pouze výrobce.

Sebastian Vettel VáclavIII  |  11. 09. 2017 10:10

Detailní informace ve smyslu kde je co a jak umístěné, atd. To si myslím napadne každého - viz. rozdělení turba, nezávislé ovládání MGU-H, kratší potrubí.....

Jenže toto nejsou detailní informace o motoru. Podle takových informací se motor prostě postavit nedá.

Sebastian Vettel VáclavIII  |  11. 09. 2017 10:44

Jenže to jsou detailní informace - proto, jak se minulý rok (tuším, že to byl minulý nebo předminulý rok) rozpadl kryt motoru TR u Maxe, tak všichni přispěchali s informacemi, jak má Renault uspořádanou PJ. Ať chceš či nechceš, jsou to detailní informace, včetně nástupu výkonu ať již spalovacího motoru, MGU-H, MGU-K, atd., atd.

Nevím, co víte o konstrukci motorů. Ale z těchto informací prostě nemáte šanci postavit motor.
Zkuste se zamyslet nad náklady na vývoj současných motorů. Víte, jak motor vypadá, ale vůbec nevíte, co je vevnitř. Jinak by náklady měl jen jeden, ostatní by kopírovali a ušetřili. Ale tak se věci nemají.

Sebastian Vettel VáclavIII  |  11. 09. 2017 11:16

tyto interní informace, tzn. detailní informace o PJ opět ve smyslu ukotvení, nastavení, váze, rozlohy váhy, výkonu, přenosu atd., mají za následek kladení si dotazů, proč, jak, kdy, atd. Z toho samozřejmě posléze také vycházejí a je to cenným zdrojem informací, inspirace. Nevím jestli to je tak těžké pochopit. Samozřejmě o tom, kudy a v jaký přesný okamžik "prosaku" oleje zřejmě mít nebudou. Nicméně kolik to žere oleje ano.

Ukotvení, rozložení váhy - to se dělá podle šasi nebo ve spolupráci se šasi. Na vnitřnosti motoru to nemá absolutně vliv.

Btw - i ty informace, ke kterým se dostane nový dodavatel motorů, zpravidla jsou zastaralé.
Konstruktéři šasi dostanou informace, jak velký bude motor, hmotnost, atd., ale tyto informace - kolik týmů - celkem lidí je má o motoru Mercedes, Ferrari?

Sebastian Vettel VáclavIII  |  11. 09. 2017 11:36

Nemá to smysl.

Nemá. Protože to nejdražší na vývoj - motorgenerátory (MGU-H a MGU-K) a zároveň to, co dává Mercedesu konkurenční výhodu, v tom kdokoliv z týmu nemá dostatek informací. Velikost a tvar prostě neřekne nic o tom, co je vlastně uvnitř, jakými technologiemi vyrobeno, apod. Plno dalších věcí je stanoveno předpisy, jak má motor F1 vypadat :
"Motory formule 1 jsou čtyřtaktní přeplňované šestiválce o objemu 1600 cm3 (± 10 cm3). Všechny válce musí mít stejný objem. Otáčky nesmí přesáhnout 15 tisíc za minutu. Úhel rozevření válců musí být 90 stupňů. Minimální hmotnost pohonné jednotky je 145 kg. Může mít jediný výfuk. Více na: https://f1sport.auto.cz/clanek/technicka-pravidla-f1"

A kopírovat rozmístění, když se pořádně neví, proč je rozmístění jaké je, je také nesmysl. Na rozmístění navazuje právě na skutečnosti - vnitřnosti jednotek MGU.

Sebastian Vettel VáclavIII  |  11. 09. 2017 12:33

Napíši ti pouze a jen, i když si myslím, že to stejně nemá cenu, toto - rozdělené turbo u mercedesu - pokud pochopíš, tak pochopíš, pokud ne, tak je to, promiň, ale pro mě ztráta času.

Nebo jiný pohled - rámy kol. Všichni vědí, jak vypadají, mohou si je fotit, a přesto od některých výrobců mají rámy prostě podstatně lepší kvalitu než od jiných. Byť ti, co dělají horší, si je mohou fotit, kupují je a rozebírají je a stejně...

culipero  |  12. 09. 2017 21:49

Novinky, které stejnak nefungují?

Hulk se Sainzem ten Renault na tu 5 příčku letos ještě můžou dostat. Williams z tohodle asi nemá radost, jsou pro ně hrozbou. Haas nějak odpadl a TR bude oslabeno odchodem Sainze, tam myslím nebude o čem.

#BelieveInMcLaren #BelieveInAlonso

TR na tom všem tratí neskutečně hodně. Se divím, že s tím souhlasí.

Forza Ferrari !!!

No je tam patrná "touha" zbavit se TR, rádi by ho prodali, a než ho prodaj tak alespoň Honda pomůže financovat tým. Jestli se McLaren rozhodl pro sportovní stránku věci, tak u TR je to rozhodnutí po stránce finanční. A když to Honda zázrakem zvládne, vezme si ji i RB. Ono každej něco získal a něco ztratil.

#BelieveInMcLaren #BelieveInAlonso


1 2 3 4 5 ... 16

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13:41 | Ferrari si nakonec nechá nové zadní zavěšení. Ve čtvrtek po problémech v Barceloně zkoušelo zpět staré zavěšení. To… odkaz
25. května | Antonio Fuoco ze stáje Charouz Racing System skončil v závodě F2 na 8. místě, což znamená pole position pro zítřejš… odkaz
25. května | Dnes v Monaku závodí závodí junioři a Porsche. Z jednoho Porsche uniklo na vjezdu do boxů opravdu hodně velké množství oleje.
24. května | Pneumatiková mezera bude i na Hungaroringu. Pirelli tam nominuje střední, měkkou a ultraměkkou.
24. května | Podle jezdců Mercedesu vydrží hypedměkké pneumatiky v závodě maximálně 7 kol.

GP Monaka 2018

Čtvrtek 24. května 2018
1. trénink Ricciardo (1:12.126)
2. trénink Ricciardo (1:11.841)
Sobota 26. května 2018
3. trénink Ricciardo (1:11.786)
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 27. května 2018
Závod 15.10