Nejrychlejší časy testů zajeli jezdci Ferrari. Charles Leclerc ale brzdí případné nadšení fanoušků.
„Od prvního kola na simulátoru se nám zdálo, že se auto řídí snadněji, kdykoli jsme jeli s nějakým větrem. Podobně tomu bylo na trati. Od prvních kol, jakmile jsme sem přijeli, byl pocit dobrý. Podařilo se nám být hned konzistentní, což nám pomůže v závodních jízdách,“ řekl Leclerc.
„Nicméně jízdní vlastnosti a konkurenceschopnost jsou dvě velmi odlišné věci. Loni jsme hodně bojovali s tím, abychom byli konzistentní, protože auto bylo trochu rozhozené, kdykoli foukal vítr. Ale to nutně neznamená, zejména v kvalifikaci, že díky tomu budeme hodně vyhrávat. A ve srovnání s Red Bullem to neznamená vůbec nic.“
„Musíme ještě hodně pracovat a pak uvidíme, jak konkurenceschopní budeme příští pátek. Ale jsem přesvědčen, že jsme rozhodně udělali krok kupředu, pokud jde o řízení pneumatik, protože vždy, když se pneumatiky více používají, slabiny vozu jsou více patrné, více je cítíte, a s charakteristikami tohoto vozu by to mělo být o trochu lepší.“