Asymetrický nos si necháme celý rok, předpokládá Lotus

Dvojitý nos vozu E22 se v testech osvědčil, a proto nemá Lotus v plánu ho nahradit jiným řešením, které by se podobalo konkurenci.
Asymetrický nos si necháme celý rok, předpokládá Lotus

V řešení nosu zvolil Lotus unikátní přístup, protože ho rozdvojil, přičemž udělal jeden konec delší, aby vyhověl pravidlům, která dvojitý nos neumožňují. Kratší konec totiž už podle pravidel není nos, tím je jen ta nejdelší část.

Špičku enstonští inženýři rozdvojili z aerodynamických důvodů a čísla z okruhu jim nedala důvod své rozhodnutí přehodnotit. "Abych pravdu řekl, tak i když bychom to udělat mohli, co se týče výkonnosti, nebyl by to žádný rozdíl," odpověděl technický ředitel týmu Nick Chester na otázku F1i, zda chystá v této oblasti změnu.

"Takže si tuto asymetrii necháme celou sezónu, i na okruzích, na kterých se jezdí proti směru hodinových ručiček."

Je to právě ona asymetrie, která by podle některých názorů mohla působit aerodynamické problémy v některých zatáčkách, ale jak se zdá, Lotus si to nemyslí.

Diskuze (6) Další článek: Nejsilnější jsou týmy s naším motorem, říká šéf týmu Mercedes
23:48 | Ricciardo ve druhém tréninku nevyjel. protože měl defekt na své sadě pneumatik do přechodných podmínek.
23:25 | Red Bull se vrací k B specifikaci motoru Renault po problémech s mapováním motoru.
19:54 | Sebastian Vettel musí před stewardy. Nezpomalil během červených vlajek v prvním tréninku.
19:11 | McLaren nebude příští rok závodit v IndyCar. Zatím nevylučuje, že by jel s Alonsem Indy 500, ale celou sezónu podle Browna ne. Není připravený.

GP USA 2018

Pátek 19. října 2018
1. trénink Hamilton (1:47.502, mokro)
2. trénink Hamilton (1:48.716, mokro)
Sobota 20. října 2018
3. trénink 20.00–21.00
Kvalifikace 23.00–00.00
Neděle 21. října 2018
Závod 20.10