Asymetrický nos si necháme celý rok, předpokládá Lotus

Dvojitý nos vozu E22 se v testech osvědčil, a proto nemá Lotus v plánu ho nahradit jiným řešením, které by se podobalo konkurenci.
Asymetrický nos si necháme celý rok, předpokládá Lotus

V řešení nosu zvolil Lotus unikátní přístup, protože ho rozdvojil, přičemž udělal jeden konec delší, aby vyhověl pravidlům, která dvojitý nos neumožňují. Kratší konec totiž už podle pravidel není nos, tím je jen ta nejdelší část.

Špičku enstonští inženýři rozdvojili z aerodynamických důvodů a čísla z okruhu jim nedala důvod své rozhodnutí přehodnotit. "Abych pravdu řekl, tak i když bychom to udělat mohli, co se týče výkonnosti, nebyl by to žádný rozdíl," odpověděl technický ředitel týmu Nick Chester na otázku F1i, zda chystá v této oblasti změnu.

"Takže si tuto asymetrii necháme celou sezónu, i na okruzích, na kterých se jezdí proti směru hodinových ručiček."

Je to právě ona asymetrie, která by podle některých názorů mohla působit aerodynamické problémy v některých zatáčkách, ale jak se zdá, Lotus si to nemyslí.

Diskuze (6) Další článek: Nejsilnější jsou týmy s naším motorem, říká šéf týmu Mercedes
10:48 | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.
10. prosince | Zajímavé. Podle webu odkaz míří bývalý šéf Porsche v LMP1 Andreas Seidl do vedení McLarenu.
7. prosince | Oprava: Gala FIA zdá se už teď. odkaz
6. prosince | Toto Wolff prozradil, že si při oslavách titulu poranil přední zkřížený vaz.