Asymetrický nos si necháme celý rok, předpokládá Lotus

Dvojitý nos vozu E22 se v testech osvědčil, a proto nemá Lotus v plánu ho nahradit jiným řešením, které by se podobalo konkurenci.
Asymetrický nos si necháme celý rok, předpokládá Lotus

V řešení nosu zvolil Lotus unikátní přístup, protože ho rozdvojil, přičemž udělal jeden konec delší, aby vyhověl pravidlům, která dvojitý nos neumožňují. Kratší konec totiž už podle pravidel není nos, tím je jen ta nejdelší část.

Špičku enstonští inženýři rozdvojili z aerodynamických důvodů a čísla z okruhu jim nedala důvod své rozhodnutí přehodnotit. "Abych pravdu řekl, tak i když bychom to udělat mohli, co se týče výkonnosti, nebyl by to žádný rozdíl," odpověděl technický ředitel týmu Nick Chester na otázku F1i, zda chystá v této oblasti změnu.

"Takže si tuto asymetrii necháme celou sezónu, i na okruzích, na kterých se jezdí proti směru hodinových ručiček."

Je to právě ona asymetrie, která by podle některých názorů mohla působit aerodynamické problémy v některých zatáčkách, ale jak se zdá, Lotus si to nemyslí.

Diskuze (6) Další článek: Nejsilnější jsou týmy s naším motorem, říká šéf týmu Mercedes
23:58 | Podle webu RACER bude Nico Hülkenberg v pondělí na okruhu Barber testovat vůz McLarenu pro IndyCar.
18. října | Fernando Alonso zdá se pojede v USA se designem helmy, kterým chce podpořit sopečnou erupcí zasažený ostrov La Palma. Více uveřejní ve čtvrtek.
18. října | Bývalý šéf motorářů Renaultu Remi Taffin našel novou práci. Bude technickým ředitelem společnosti ORECA, který působí ve vytrvalostních závodech.

GP USA 2021

Pátek 22. října 2021
1. trénink 18.30–19.30
2. trénink 22.00–23.00
Sobota 23. října 2021
3. trénink 20.00–21.00
Kvalifikace 23.00–00.00
Neděle 24. října 2021
Závod 21.00