Arrivabene potvrdil existenci druhého senzoru. Na výkon to nemá vliv, říká

JPG1  |  05. 10. 2018 18:50


5. október, 17:41
Autobild píše, že druhý senzor je v monoposte Ferrari už od VC Monaka. Problémy zo Singapuru a z Ruska s ním vraj nesúvisia, ale vraj za ne môžu pneumatiky. Scuderia ich nevie prinútiť pracovať.

Lando Norris ameriko  |  05. 10. 2018 22:29

To tady nepiš, to nebudeš populární. Ferrari musí podvádět a hotovo.

Lando Norris ameriko  |  05. 10. 2018 15:02

Je zábavné číst tady soudy a odsouzení za věc, kterou nikdo ani nezná a neví o co jde. Doted nikdo z kompetentních neřekl, co vlastně čidlo měří, jak Ferrari získáválo údajně energii navíc, nikdo nepopsal systém, jak to funguje a hlavně kde je chyba nebo výhoda, nebo čím se Ferrari mohlo dopustit něčeho nekalého. Jen samé dohady a spekulace napříč paddockem i FIA, ale tady jsou všeználkové se vším hned hotovy. Páni konspiratoři, zapoměli jste na jednu důležitou věc, která zase pozvedne tento problém na vyšší level. A to je záhadná páčka pod Sebovým volantem. On totiž tou páčkou si tu energii přidával. Proto jezdil rychle jen on, ale Kimim a ostatní auta s Ferrari motorem už ne, protože oni tu páčku neměli. Já tedy Ferrari nikdy nefandil, ale co tady ty choré mozky dokážou vymyslet za teorie a ještě je vydávat za fakt, je na studium.

Lewis Hamilton all.or.nothing  |  05. 10. 2018 18:08

.... no pořád je to tisíckrát lepší, než ty nechutny, rasistický a xenofobní narážky na Hama!!! To je na zbliti

Omyl, já nemám narážky, já to řeknu klidně na plnou hu.bu že jsem rasista. A to každej kdo je tady bez vyjímky. To je to samý jak močení ve sprše, jsou lidi kteří to dělají a ti co lžou že to nedělají.

Michael Schumacher = na věky nejlepší. | | Jediný pravý nick! Trapná kopie tam MÁ přidanou tečku.

Lando Norris ameriko  |  05. 10. 2018 22:28

Je vědecky dokázané, že močení ve sprše je zdravé a šetří vodu. A ne málo

Fernando Alonso S-fan_  |  06. 10. 2018 07:15

Jansto, ty jsi prostě nechutné hovado vyjebané!!!
Chčiješ ve sprše a sereš do hrnce a pak máte aspoň oběd, co ?
Máš aspoň bílé bobky jako správný rasista, ty kundo ?

Lewis Hamilton Vlasous  |  05. 10. 2018 14:51

Ferrari opravdu poslední 2-3 závody ztráci. Suzuka vždy patřila Mercedesu, tak je ten rozdíl ještě více znatelný. Ferrari nezle mít technická řešení za zlé, bránil bych i Mercedes, jsme v F1. Teď když se zdá, že je rozhodnuto naopak musím říct, že je dobře, že jsme díky jejich skvělému auto u prostředku ročníku viděli tak skvělou sezonu..

Nevím, jestli nějak využívali "výhody" rozdělené baterie nebo ne, ale ruku na srdce. Který tým nevyužívá veškerých možností, které nejsou zakázané nebo nějak hlídané. Ať už je to spalování oleje, rozdělené baterie, ohebnější křídlo a spoustu dalšího. Vždy je to stejné. Někdo něco vymyslí s čím regule nepočítají nebo se nekontroluje atp. Jak se říká, šedá zóna. Až se to provalí nebo na to někdo upozorní, tak se upraví regule, kontrola atd. Takže nic nového pod sluncem. Bylo to tady vždy a bude i do budoucna. Jednou je to Ferrari, pak Mercedes, Renault, Red Bull ........ Podle mě je celá F1 moc sešněrovaná. Málo volnosti pro nápady, inovace, rozdílná řešení.

FoxPw  |  05. 10. 2018 14:38

Možná to mají tak proto, protože dvě menší baterky se lépe chladí, než jen jedna velká. Také záleží na jejich uložení, protože dvě mohou tvořit větší a nižší útvar a tím lepší vyvážení auta.

Fernando Alonso Akznoh_  |  05. 10. 2018 14:42
Lando Norris ameriko  |  05. 10. 2018 15:05

Nevím čemu se směješ, on má v jádru pravdu.

Fernando Alonso Akznoh_  |  05. 10. 2018 15:14

V jádru mohli Fetlovi uříznout ruce kvůli lepšímu vyvážení

Fernando Alonso Akznoh_  |  05. 10. 2018 15:14

nebo spíš hlavu

Lando Norris ameriko  |  05. 10. 2018 15:34

Koukám, že tady exceluješ. Koho mi jen připomínáš?


1 2 3 4 5

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas