Arrivabene potvrdil existenci druhého senzoru. Na výkon to nemá vliv, říká

Arrivabene potvrdil existenci druhého senzoru. Na výkon to nemá vliv, říká

FIA instalovala do pohonné jednotky Ferrari druhý senzor, který měří energii na výstupu z baterie.

S informací přišel Auto Motor und Sport. FIA přidala do pohonné jednotky druhý senzor, který měří energii na výstupu z baterie. Ferrari používá jako jediné rozdělenou baterii a spekuluje se, že právě v této oblasti bude ležet klíč k zázračnému zlepšení maranellské stáje.

Podle Renaultu však GPS data ukazují, že Ferrari od Singapuru přišlo o svou výhodu na rovinkách.

Není však jasné, od kdy Ferrari musí druhý senzor používat. Maurizio Arrivabene v Japonsku popřel, že mezi výkonem Ferrari v posledních závodech a instalací senzoru existuje souvislost.

„Nemá to nic společného s výkonem našeho vozu,“ řekl Arrivabene pro RTL. „V Singapuru jsme byli na rovinkách rychlejší než Mercedes. V Rusku jsme na tom byli podobně. Čas jsme ztráceli zejména v pomalých zatáčkách.“

„Je opravdu divné, že každý ví o druhém senzoru. Naše uspořádání baterie je velmi složité. Je to duševní vlastnictví Ferrari. Doufám, že v budoucnu nebude každý informován o našich projektech. To by byla vážná záležitost.“

Foto: Getty Images / Charles Coates

Doporučujeme

Články odjinud