Arrivabene potvrdil existenci druhého senzoru. Na výkon to nemá vliv, říká

JPG1  |  05. 10. 2018 18:50


5. október, 17:41
Autobild píše, že druhý senzor je v monoposte Ferrari už od VC Monaka. Problémy zo Singapuru a z Ruska s ním vraj nesúvisia, ale vraj za ne môžu pneumatiky. Scuderia ich nevie prinútiť pracovať.

Pierre Gasly ameriko  |  05. 10. 2018 22:29

To tady nepiš, to nebudeš populární. Ferrari musí podvádět a hotovo.

Pierre Gasly ameriko  |  05. 10. 2018 15:02

Je zábavné číst tady soudy a odsouzení za věc, kterou nikdo ani nezná a neví o co jde. Doted nikdo z kompetentních neřekl, co vlastně čidlo měří, jak Ferrari získáválo údajně energii navíc, nikdo nepopsal systém, jak to funguje a hlavně kde je chyba nebo výhoda, nebo čím se Ferrari mohlo dopustit něčeho nekalého. Jen samé dohady a spekulace napříč paddockem i FIA, ale tady jsou všeználkové se vším hned hotovy. Páni konspiratoři, zapoměli jste na jednu důležitou věc, která zase pozvedne tento problém na vyšší level. A to je záhadná páčka pod Sebovým volantem. On totiž tou páčkou si tu energii přidával. Proto jezdil rychle jen on, ale Kimim a ostatní auta s Ferrari motorem už ne, protože oni tu páčku neměli. Já tedy Ferrari nikdy nefandil, ale co tady ty choré mozky dokážou vymyslet za teorie a ještě je vydávat za fakt, je na studium.

Lewis Hamilton all.or.nothing  |  05. 10. 2018 18:08

.... no pořád je to tisíckrát lepší, než ty nechutny, rasistický a xenofobní narážky na Hama!!! To je na zbliti

Omyl, já nemám narážky, já to řeknu klidně na plnou hu.bu že jsem rasista. A to každej kdo je tady bez vyjímky. To je to samý jak močení ve sprše, jsou lidi kteří to dělají a ti co lžou že to nedělají.

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Pierre Gasly ameriko  |  05. 10. 2018 22:28

Je vědecky dokázané, že močení ve sprše je zdravé a šetří vodu. A ne málo

Fernando Alonso S-fan_  |  06. 10. 2018 07:15

Jansto, ty jsi prostě nechutné hovado vyjebané!!!
Chčiješ ve sprše a sereš do hrnce a pak máte aspoň oběd, co ?
Máš aspoň bílé bobky jako správný rasista, ty kundo ?

Lewis Hamilton Vlasous  |  05. 10. 2018 14:51

Ferrari opravdu poslední 2-3 závody ztráci. Suzuka vždy patřila Mercedesu, tak je ten rozdíl ještě více znatelný. Ferrari nezle mít technická řešení za zlé, bránil bych i Mercedes, jsme v F1. Teď když se zdá, že je rozhodnuto naopak musím říct, že je dobře, že jsme díky jejich skvělému auto u prostředku ročníku viděli tak skvělou sezonu..

Nevím, jestli nějak využívali "výhody" rozdělené baterie nebo ne, ale ruku na srdce. Který tým nevyužívá veškerých možností, které nejsou zakázané nebo nějak hlídané. Ať už je to spalování oleje, rozdělené baterie, ohebnější křídlo a spoustu dalšího. Vždy je to stejné. Někdo něco vymyslí s čím regule nepočítají nebo se nekontroluje atp. Jak se říká, šedá zóna. Až se to provalí nebo na to někdo upozorní, tak se upraví regule, kontrola atd. Takže nic nového pod sluncem. Bylo to tady vždy a bude i do budoucna. Jednou je to Ferrari, pak Mercedes, Renault, Red Bull ........ Podle mě je celá F1 moc sešněrovaná. Málo volnosti pro nápady, inovace, rozdílná řešení.

FoxPw  |  05. 10. 2018 14:38

Možná to mají tak proto, protože dvě menší baterky se lépe chladí, než jen jedna velká. Také záleží na jejich uložení, protože dvě mohou tvořit větší a nižší útvar a tím lepší vyvážení auta.

Fernando Alonso Akznoh_  |  05. 10. 2018 14:42
Pierre Gasly ameriko  |  05. 10. 2018 15:05

Nevím čemu se směješ, on má v jádru pravdu.

Fernando Alonso Akznoh_  |  05. 10. 2018 15:14

V jádru mohli Fetlovi uříznout ruce kvůli lepšímu vyvážení

Fernando Alonso Akznoh_  |  05. 10. 2018 15:14

nebo spíš hlavu

Pierre Gasly ameriko  |  05. 10. 2018 15:34

Koukám, že tady exceluješ. Koho mi jen připomínáš?

napovím ti. Hnědomrdku z Chánova😁😁

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Fernando Alonso Akznoh_  |  05. 10. 2018 14:33

Ale je fakt, že nebýt toho Okurkova nervového rozpadu, když mu vzali baterku, tak mohl ten rozdíl být dnes možná do 20 bodů a Ferrari by stále mělo jakousi šanci.

Fernando Alonso Akznoh_  |  05. 10. 2018 14:39

Mohlo se to udít nějak takhle: Sebe, naši lidé ve FIA nám potvrdili, že Mercedes už to ví. Naši "výhodu" už není možné dál udržet a Mercedes požaduje nápravu. Naši lidé nám řekli, že budou muset nainstalovat senzor v termínu xx. Déle to už nemůžou zdržovat i když pro to dělají maximum. Od tebe potřebujeme nějaké výsledky dokud ještě tu baterku máme. Vím, že jsi ocas, ale budeš se muset víc snažit.

...... a von se faaakt snažil

Lewis Hamilton Wic  |  05. 10. 2018 14:52

v Nemecku do toho dal maximum i srdicko

Charles Leclerc pejdaa  |  05. 10. 2018 16:06

Ono je fakt, že kdyby tenkrát Alonso s Briatorem nenechali málem zabít Piqueta, tak by měl Alonso o vítězství méně..

A to je vážení soudruzi holý fakt !!!!!!!!!


1 2 3 4

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.