FIA instalovala do pohonné jednotky Ferrari druhý senzor, který měří energii na výstupu z baterie.
S informací přišel Auto Motor und Sport. FIA přidala do pohonné jednotky druhý senzor, který měří energii na výstupu z baterie. Ferrari používá jako jediné rozdělenou baterii a spekuluje se, že právě v této oblasti bude ležet klíč k zázračnému zlepšení maranellské stáje.
Podle Renaultu však GPS data ukazují, že Ferrari od Singapuru přišlo o svou výhodu na rovinkách.
Není však jasné, od kdy Ferrari musí druhý senzor používat. Maurizio Arrivabene v Japonsku popřel, že mezi výkonem Ferrari v posledních závodech a instalací senzoru existuje souvislost.
„Nemá to nic společného s výkonem našeho vozu,“ řekl Arrivabene pro RTL. „V Singapuru jsme byli na rovinkách rychlejší než Mercedes. V Rusku jsme na tom byli podobně. Čas jsme ztráceli zejména v pomalých zatáčkách.“
„Je opravdu divné, že každý ví o druhém senzoru. Naše uspořádání baterie je velmi složité. Je to duševní vlastnictví Ferrari. Doufám, že v budoucnu nebude každý informován o našich projektech. To by byla vážná záležitost.“
Foto: Getty Images / Charles Coates