Arrivabene potvrdil existenci druhého senzoru. Na výkon to nemá vliv, říká

FIA instalovala do pohonné jednotky Ferrari druhý senzor, který měří energii na výstupu z baterie.
Arrivabene potvrdil existenci druhého senzoru. Na výkon to nemá vliv, říká

S informací přišel Auto Motor und Sport. FIA přidala do pohonné jednotky druhý senzor, který měří energii na výstupu z baterie. Ferrari používá jako jediné rozdělenou baterii a spekuluje se, že právě v této oblasti bude ležet klíč k zázračnému zlepšení maranellské stáje.

Přišlo Ferrari o výkonnostní výhodu kvůli dalšímu senzoru v baterii?

Přišlo Ferrari o výkonnostní výhodu kvůli dalšímu senzoru v baterii?

Podle Renaultu však GPS data ukazují, že Ferrari od Singapuru přišlo o svou výhodu na rovinkách.

Není však jasné, od kdy Ferrari musí druhý senzor používat. Maurizio Arrivabene v Japonsku popřel, že mezi výkonem Ferrari v posledních závodech a instalací senzoru existuje souvislost.

„Nemá to nic společného s výkonem našeho vozu,“ řekl Arrivabene pro RTL. „V Singapuru jsme byli na rovinkách rychlejší než Mercedes. V Rusku jsme na tom byli podobně. Čas jsme ztráceli zejména v pomalých zatáčkách.“

„Je opravdu divné, že každý ví o druhém senzoru. Naše uspořádání baterie je velmi složité. Je to duševní vlastnictví Ferrari. Doufám, že v budoucnu nebude každý informován o našich projektech. To by byla vážná záležitost.“

Foto: Getty Images / Charles Coates

Další článek: Galerie: Loga Mission Winnow na vozech Ferrari

14:51 | Podle posledních spekulací bude GP Turecka zrušena bez náhrady. Počet závodů by klesl z 23 na 22.
10:10 | Júki Cunoda dnes slaví 21. narozeniny.
8:58 | Za účasti tří týmů pokračují testy 18palcových pneumatik. Tentokrát v Barceloně. Red Bull nasadí Albona, Alfa Romeo Kubicu a Alpine by mělo nasadit Kvjata (od letošního roku rezervní jezdec týmu).
10. května | Red Bull ve Španělsku zůstal. Zítra a ve středu bude testovat 18palcové pneumatiky pro rok 2022. Po oba dny bude jezdit Alex Albon.