Arrivabene mě neměl rád, komentuje svůj odchod z Ferrari Marciello

Raffaele Marciello se domnívá, že se o jeho vyhození z juniorského programu postaral šéf týmu Ferrari Maurizio Arrivabene.
Arrivabene mě neměl rád, komentuje svůj odchod z Ferrari Marciello

Ital do Jezdecké akademie Ferrari přišel v roce 2010, od té doby se přitom radoval z titulu v Evropské formuli 3, kromě toho vybojoval i jedno vítězství ve své první sezóně v GP2 v roce 2014.

Po náročné loňské sezóně v GP2 Marciello ztratil svou podporu ze strany Ferrari. Pro třetí rok v tomto šampionátu bude působit u týmu Russian Time. V rozhovoru pro Autosprint přitom Marciello naznačil, že za jeho koncem v Jezdecké akademii Ferrari stojí právě Arrivabene, a to zřejmě z osobních důvodů.

„U Maurizia jsem neměl žádnou důvěru,“ řekl Marciello pro Motorsport.com. „Nespolupracovali jsme dobře. Rozhodl se proto, že já nejsem pro Ferrari tím správným člověkem.“

„Myslím, že mě prostě neměl rád. To je běžné, některé lidi můžete mít rádi a některé zase nemusíte. On mě nechtěl nechat ve Ferrari, a tak mě vyšoupnul.“

Marciello zůstává v GP2, formule 1 se mu vzdaluje  

Marciello zůstává v GP2, formule 1 se mu vzdaluje  

I přesto, že ztratil podporu italské automobilky, však 21letý Marciello věří, že bude mít ještě příležitosti dostat se do F1.

„Strávil jsem pět let u Ferrari a samozřejmě jsem se toho díky nim hodně naučil. Neměl jsem ale šanci jít do formule 1. Pro mě tedy bylo správné pokračovat a posunout se. Myslím, že teď můžu mít více příležitostí,“ dodává Marciello.

„Samozřejmě, z mnoha důvodů není snadné se do F1 dostat. Když ale budete mít dobrou sezónu v GP2, mohou se vám otevřít některé z dveří. Tento rok proto udělám maximum, abych se příští rok dostal do formule 1.“

Formule 1 však pro Marciella není jedinou cestou pro další roky. Ital se již dříve objevil u Mercedesu v rámci testů DTM.

„Formule 1 je vždy snem, není ale snadné jej dosáhnout. Budu se proto poohlížet i po příležitostech v jiných kategoriích, jako třeba IndyCar nebo DTM.“

„Myslím, že (v DTM) jsem absolvoval úspěšný test a možná se tam v budoucnu vydám, ani tam to ale nebude snadné.“

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Další článek: Pirelli je na test dobře připraveno, i díky loňské GP v Austinu

10:10 | Formule E chystá první noční závod... pojede se jak jinak než v Saúdské Arábii. Pojede se na konci února, místní slibují energeticky méně náročné LED osvětlení. Elektrická energie bude z obnovitelných zdrojů.
19. listopadu | Alfa Romeo nasadí do testů po sezóně Illota. Ferrari Fuoca a Shwartzmana.
18. listopadu | Roman Staněk je aktivní na Instagramu (odkaz) a nově také na Youtube: odkaz

GP Bahrajnu 2020

Pátek 27. listopadu 2020
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 28. listopadu 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 29. listopadu 2020
Závod 15.10