Ani měkké pneumatiky nejsou podle pilotů dostatečně měkké

Vloni si piloti stěžovali na příliš měkké pneumatiky. Letos je proto udělalo Pirelli tvrdší a to nejen díky kritice ale také kvůli novým pohonným jednotkám, které vytvářejí větší krouticí moment. Podle pilotů to ale Italové přehnali.
Ani měkké pneumatiky nejsou podle pilotů dostatečně měkké

Větší krouticí moment + nižší přítlak = problém pro pneumatiky. Nelze je zahřát a problém je ještě horší, když je chladněji nebo možná meteorologicky přesněji: když zrovna není tropické horko.

„Jsou až moc tvrdé. Když přivezou normální pneumatiky, tak dobrou přilnavost získají až za dvě, tři kola. V případě tvrdších je to osm až devět kol. Jsme velmi pomalí“, stěžuje si na adresu letošního obutí Fernando Alonso. Současně ale dodává, že pneumatiky jsou stejné pro všechny a Ferrari se s nimi musí naučit lépe pracovat. 

Pneumatiky ale už dříve kritizovali také ostatní, včetně Sergia Péreze. Paul Hembery odpovídá stejně, jako vždy a stěžuje si na nedostatek testů.

„Nezapomínejte, že jsme v testování stále velmi omezení, takže je jednoduché mluvit o přáních. Jde o pomalé zlepšování mnoha těchto položek a to jednoduše proto, že potřebujeme vědět, jestli plníme to, co jsme si předsevzali. Minulý rok chtěli (piloti) pneumatiky tvrdší, letos zase měkčí. Mění se to ze dne na den“, dodal Hembery s tím, že Mercedes je prý s pneumatikami spokojený. 

Diskuze (7) Další článek: Ecclestona pokles sledovanosti nezneklidnil a sociální sítě ho nezajímají
10:08 | A Ferrari potvrdilo totéž.
10:06 | Alfa Romeo oficiálně potvrdila účast Micka Schumachera v sezónních testech.
9:45 | Dnes se koná klíčová schůzka, na které budou týmy projednávat změny pravidel a další novinky pro období po roce 2020.
25. března | Jody Egginton je novým technickým ředitelem Toro Rosso.

GP Bahrajnu 2019

Pátek 29. března 2019
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 30. března 2019
3. trénink 13.00–14.00
Kvalifikace 16.00–17.00
Neděle 31. března 2019
Závod 17.10