Analýza: Vettel vsadil v Turecku na jistotu čtyř zastávek

Checo  |  09. 05. 2011 17:09

včera závod, dneska hraje v Bratislavě za Švýcary, před chvílí dál gola:

21:06 Ruthemann
14:10 Diaz
11:35 Lotscher
11:01 Smith

lol

Forza Ferrari !!!

Maccer  |  09. 05. 2011 19:51

no to asi nevíš že proti nám dnes bude hrát Norris

Za Němce hraje Norris

drake F1  |  09. 05. 2011 15:05

Poslední stint Alonso na použité, Webber na nové takže proto ho předjel zpátky. Na celý závod měl Webber 3 nové, Alonso jen jednu - z tohoto hlediska je na tom Ferrari v závodě asi rychlostně líp než Red Bull. Škoda těch kvalifikací, startovat Alonso víc vpředu, tak bojoval s Vettelem.

Maccer  |  09. 05. 2011 13:01

Co se týče umělého předjíždění, pokud by nebylo DRS tak jediný kdo to tam pošle je Kobajaši, zbytek na to nebude mít rychlost a ten druhý spolek se ani tak blízko nedostane.

Nevím jak Vy ale mě se okruh v Turecku líbí, když jsme koukal na některý fotky vypadlalo to jakoby závodili kolem Labský boudy Trat je dobře udělaná a je široká a je tam dost míst k předjíždění. Rozhodně nejpovedenější novej Tilkáč. A je škoda, že tam nikdo nechodí...

Checo  |  09. 05. 2011 11:22

okruh dobrý, ale ty baby na rošt vybrali nějak špatně, bych řekl že v Turecku mají lepší zboží

Matdina  |  09. 05. 2011 11:48

Zase ženský

ohinek  |  09. 05. 2011 12:05

možnost k předjíždění je jen jedna, zvlášť s DRS. až na zatáčku 8 je ten okruh ukázková tilkeho práce. tři posobě jdoucí rovinky s prudkým bržděním na konci a mezi nimi klikatící se část s nemožností jakékoli akce. nejlíp je tetno styl vidět na bahrainu, ale krom městských tratí je to tak všude

Istazar  |  09. 05. 2011 14:20

Jako ijá jako odpůrce Tilkeho musím uznat,že Turecko je jeho um.

dreamth  |  09. 05. 2011 11:15

Už jsem to psal několikrát, jak se závod přesune na okruh SPA, je vždy o zábavu postaráno a to i bez umělotin DRS, hloupě se chovajících pneumatik a podobných nesmyslů..tímto směrem bych se ubíral..místo toho jsou v plánu další Valencie, Singapoory a pod..ovšem, když je v hlavě místo mozku zlatá cihla, jinak to asi už nebude.

gogolavsi  |  09. 05. 2011 11:07

"Místo permanentních stížností na to, jak je F1 nudná a pak zase se v ní předjíždí moc, by bylo lepší říct, co se vlastně chce :)" Předjíždění ano, ale ne nějaké uměle vytvořené předjíždění, rádobyatraktivní pro oko diváka, které nemá co dočinění se skutečnými schopnostmi jezdců... Nejlepším řešením, jak zajistit hodně předjížděcích manévrů, aniž by bylo zapotřebí používat nějakých podobných vymožeností, je zvolit vhodný kalendář závodů formule 1, osekaný o nudné tratě typu Valencie, Singapuru, Maďarska a vrátit tradiční okruhy, nebo začít stavět pořádně tratě (bez účasti pana Tilkeho)... Jenže to se nikdy nestane, dokud tu bude žába na prameni v podobně Bernieho.

Stráťa  |  09. 05. 2011 11:47

Řekl bych že problém není ani tak Tilke jako spíš to kde se okruhy staví a vlastně celkově požadavky jaký Tilke asi dostává.
Ve městě by nepostavil dobrej okruh prostě nikdo, nenapadá mě jediná městská trať kde by byly zajímavý závody. A když už po něm nechcou přímo městskou trať tak ho určitě omezujou další požadavky jako bezpečnost, délka trati, výhled z jednotlivých tribun (určitě po něm chcou aby bylo z tribuny vidět co nejvíc)...

ohinek  |  09. 05. 2011 12:07

měnapadá třeba melbourne. a tilke za to může, krom městských tratí jsou úplně všechny postaveny ve stejném stylu. jen se podívej na mapky a uvidíš že je to furt to samé, sem tam obohacené o jednu zajímavou zatáčku


1 2