Analýza: Proč Barrichello ve skutečnosti prohrál?

Barik: "Není to tak dlouho, co mi lidé na rakev házeli květiny a děkovali za dobře odvedenou práci"


snad to bude skor než si myslíme, už po tejto sezone..

God  |  12. 05. 2009 14:27

Byl pomalejší tak prohrál a hotovo!!!

EMERSONV1  |  12. 05. 2009 14:37

týmovou strategii nedělá buttonův a ani barčův tým.ti jen sbírají údaje a navrhují postup rozhodnutí o strategii vydává jen ross brawn jak sám prohlásil ve svém rozhovoru.tady nikdo netvrdí,že byl barča rychlejší a jen lepší taktikou vyhrál button.jediný soupeř brawnu byly jen jeho jezdci vzájemně a tím,že zavedli rozdílnou strategii ten souboj otupili.proč nemohl barča tankovat stejně jako button?nakonec by jenson stejně asi vyhrál ale nezůstaly by žádné pochybnosti

NrteP  |  12. 05. 2009 14:57

Hodně zjednodušené vysvětlení, ale takhle nadálku nelze popsat všechny aspekty zvolené a měněné taktiky. Jenom ten u obou jezdců popisovaný předposlední stint - Button byl "o dvě kola" lehčí než Barrichello, měl naopak "o 13 kol ojetější pneu" a ve zmíněných kolech byl stejně rychlejší. Problém asi začal už při druhém stintu Barrichella (12 kol), kde si Barrichello neudělal rozhodující náskok i když v něm zajel nejrychlejší kolo (v 28. kole).

Bruure  |  12. 05. 2009 14:56

Tentokrát za super článek. Neměl jsem k dispozici ty rozestupy mezi pitstopy, ale je z toho krásně vidět, že něco prostě nebylo s Barykovým autem v pořádku.
to Emersonv1: Takhle měli téměř jistotu, že dojedou první a druhý, jedno v jakém pořadí. Kdyby nezměnili Jensonovu strategii, tak mohl Jenson dojet třeba třetí.

v2x  |  12. 05. 2009 15:08

Chce-li pověsit přilbu na hřebík, tak ať neváhá! Pilotů podobných kvalit je dostatek!

irmis  |  12. 05. 2009 15:16

Děkuji!!!! Opravdu dobrý článek Hlavně ten konec

milhaus1  |  12. 05. 2009 15:29

Rubíno byl super rychej ale po druhím pitu zpomali a Jenson byl dokonce i s více naloženým vozem rychlejší. Pokud u Rubína bylo vše v pořádku jako před druhým pitem tak by určitě předjel i Massu a i Weteela.

serminator F1  |  12. 05. 2009 15:31

no tak proste nni dost rychly, nikdy nebyl... a proc nejel do poslednich boxu pozdeji? tady asi mu to mohli klidne zapinkat jeho zavodni inzenyri, meli to mit lepsi spocitane

serminator F1  |  12. 05. 2009 15:41

15:36 - N/A: diky - no tak pak je v tom Rubi sam

N/A  |  12. 05. 2009 15:36

to serminator: na jinem miste na tomto webu se lze docist, ze (Barrichello) mel pred sebou prilis mnoho "modrych vlajek", coz by ho stalo spoustu casu, a proto se rozhodli zajet do boxu drive.

endemit  |  12. 05. 2009 15:44

V týmovou režii v tomto případě nevěřím, ale čistě hypoteticky: To, že jel v Barik těchto kolech pomaleji přece týmovou režii nevyvrací. Co když dostal Barik příkaz, aby jel v těchto kolech naschvál pomaleji než by mohl jet?

EMERSONV1  |  12. 05. 2009 15:45

15:44 - endemit

prudil F1  |  12. 05. 2009 15:51

Výtečný článek i analýza

Philli  |  12. 05. 2009 15:58

Rubens měl u Ferrari takové podmínky, jaké si tam vyjezdil a ani u Brawna to nevypadá, že by mohl přemýšlet nad tím, že časem získá pozici č. 1... Měl by konečně přestat plakat a začít porážet svého týmového kolegu - „nejjednodušší“ cesta k týmové jedničce. Článek se opravdu povedl.


1 2 3 4

10:11 | Šéf Williamsu Jost Capito měl pozitivní test na covid-19 a víkendu v Saúdské Arábii se tak nezúčastní.
8:14 | Aston Martin potvrdil, že došlo k menšímu požáru v odsávacím systému jeho aerodynamického tunelu.
21:04 | Podle Racing Chocs zasahují v továrně Astonu Martin hasiči.
12:51 | 80 % kola na plný plyn, 27 zatáček, všude bariéry, 3 DRS zóny. Takový bude závod v Džiddě.

GP Saúdské Arábie 2021

Pátek 3. prosince 2021
1. trénink 14.30–15.30
2. trénink 18.00–19.00
Sobota 4. prosince 2021
3. trénink 15.00–16.00
Kvalifikace 18.00–19.00
Neděle 5. prosince 2021
Závod 18.30