Sportovní ředitel Alan Permane prozradil, že první náznaky naznačují, že vůz pro příští rok přinese velké zlepšení.
V příštím roce zůstávají pravidla více méně stabilní. Největší změny souvisí se snahou FIA řešit poskakování. Změní se rozložení sil? U Alpine věří, že by se mohli přiblížit prvním třem týmům.
Permane řekl, že tým už dosáhl u vývoje vozu pro příští rok významných zisků. „Je to velmi dobré, je to velmi vzrušující,“ řekl pro Autosport.
Alpine bojuje o čtvrté místo v Poháru konstruktérů s McLarenem. V průběhu sezóny měl tým problémy se spolehlivostí. Nebýt jich, byla by situace asi jednoznačnější.
„Párkrát jsme měli problémy se spolehlivostí, ale s tím se tak nějak v letošním roce počítalo. Došlo k rozsáhlé změně v oblasti pohonné jednotky a k rozsáhlé změně převodovky. Věděli jsme, že bude pár problémů, ale myslím, že jsme do toho všichni šli s vědomím, že to tak může dopadnout.“
„Věděli jsme, že to může být potenciálně trochu náročné, ale že to odemkne významný výkon. A to se také podařilo. Takže jsme nadmíru spokojeni s tím, jak se věci vyvíjejí.“
Vývoj podlahy neskončil
Permane pochválil úsilí, které vynakládají zaměstnanci v továrně v oblasti vývoje – výsledkem je i nová podlaha nasazená v Singapuru.
„Tohle je čtvrtá verze naší podlahy a v Austinu to bude 4B,“ řekl Permane. „Máme další vylepšení, ale ne tak velké, jako bylo tohle.“
„Jde o to, že tunel funguje velmi, velmi dobře. Nacházíme spoustu věcí. Vždy jsme plánovali vylepšení pro Singapur, ale bylo dvakrát tak dobré, než jsme čekali.“